تاثیر میکرونیدلینگ روی رنگ پوست
تاثیر میکرونیدلینگ روی رنگ پوست
آوریل 30, 2017
استفاده از درماپن
استفاده از درماپن
می 6, 2017
تاثیر میکرونیدلینگ روی رنگ پوست
تاثیر میکرونیدلینگ روی رنگ پوست
آوریل 30, 2017
استفاده از درماپن
استفاده از درماپن
می 6, 2017
آیا با میکرودرم آشنایی دارید

آیا با میکرودرم آشنایی دارید

در دنیای امروز، به دلیل شدید شدن اشعه ماورابنفش در اشعه خورشید، پوست انسان بیشتر مستعد بیماری هایی از قبیل لک، آکنه، تیره شدن و سوختگی و از این قبیل بیماری های پوستی است. همچنین می دانیم که با افزایش سن، کم کم شادابی پوست از بین می رود و این مسئله با وجود مشکلات روحی نیز حادتر می گردد. از این رو، انسان ها به دنبال این هستند که روش هایی بیابند که پوستی شاداب داشته باشند و از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنند در کنار تمام توصیه پزشکی از قبیل تغذیه درمانی، ورزش، سلامت روان و…، یکی از تکنیک هایی که اخیرات استفاده می شود، میکرودرم درمانی است.

میکرودرم چیست

میکرودرم، یک از روش های به روز برای ترمیم پوست و شاداب نمودن آن است. در این روش از دستگاه هایی استفاده می شود که ابتدا کریستال های خیلی کوچک و ظریف را روی پوست پخش می کند و در زمانی که دستگاه روشن است، این کریستال ها با سطح پوست تماس داشته و سایش بسیار سطحی روی پوست ایجاد می کنند از طرف دیگر، مکشی در دستگاه ایجاد می شود که کرستال ها را پس از سایش جمع می کند و همچنین با مکش ایجاد شده باعث می شود که خون در زیر پوست جریان پیدا کند، همه این اتفاقات دست به دست هم می دهند تا پوست شاداب و ترمیم شود.

کریستال هایی که در میکرودرم استفاده می شود، از جنس اکسید آلومینیوم هستند. لازم است بدانید که میکرودرم هیچ گونه عارضه ای ندارد و در زمان انجام نیز دردی در بدن ایجاد نمی کند لذا لزومی به استفاده از مواد بی حس کنند وجود ندارد.

توصیه های پزشکی قبل و بعد از انجام میکرودرم

در زمانی که میکرودرم درمانی انجام می گیرد، جریان خون در آن منظقه از پوست به شدت زیاد می شود و همین امر از دلایل شادابی پوست است. در این زمان روزنه های پوست باز شده است و در نتیجه به مراقبت بیشتری بعد از درمان نیاز دارد زیرا الان پوست مستعد هر گونه آسیب از طرف محیط است. لذا قبل و بعد از انجام میکرودرم باید به توصیه های زیر توجه داشت:
1- حداکثر تا 3 روز قبل از انجام میکرودرم، هیچ داروی لایه بردار و حتی داروهای ضد لک و جوش نباید استفاده شود.
2- انجام هر گونه اصلاح بر روی صورت در خانم ها باید 24 ساعت قبل انجام شده باشد. در اقایان چون ممکن است در این فاصله باز کمی رشد مو در صورت داشته باشند، توصیه می شود که 4 ساعت قبل از میکرودرم اصلاح را انجام دهند.
3- بعد از میکرودرم، هر 3 ساعت یکبار از کرم ضد افتاب استفاده شود.
4- به هیچ عنوان تا قبل از 24 ساعت پس از میکرودرم، از اب داغ استفاده نشود.
5- اگر قصد اصلاح صورت بعد از میکرودرم را دارید، باید حداقل 3 روز صبر نمایید.

حتما بخوانید :