امروزه در دنیا فیس براش ها به علت عملکرد و کارایی فوق العاده، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اند. اما با توجه به تنوع زیاد این دستگاه ها در بازار، انتخاب برترین فیس براش با توجه به عملکرد و کارایی مطلوب کار بسیار سختی است. در اینجا با ذکرنکاتی مهم، شما را در انتخاب بهترین و برترین فیس براش ها راهنمایی خواهیم کرد.

1-فیس براش ها چگونه عمل می کنند؟

براش شست وشو، سیستم های تمییز کننده، فیس براش، براش های سونیک، همه این ها نام های مختلفی هستند که در واقع برای یک هدفی خاص طراحی شده اند و آن هم شست وشو و پاکسازی پوست است. فیس براش ها راهکاری متفاوت و نو برای پاک کردن آرایش و پاکسازی عمقی منافذ پوست و بسیار موثرتر از شست وشو دستی طراحی شده اند. و به همین دلیل افرادی که به ابزارهای مراقبت از پوست اهمیت می دهند را بسیار جذب و علاقه مند به استفاده کرده است. ولی با این وجود به علت تنوع زیاد این نوع از دستگاه ها، انتخاب برترین فیس براش ها با عملکرد و اثربخشی مطلوب دشوار است. در این راه، ما سعی میکنیم با ارائه مطالبی مفید شما را با نحوه عملکرد این نوع از دستگاه ها و تفاوت ها و چگونگی اثربخشی آن ها بیشتر آشنا کنیم.

2-چرا فیس براش ویبراتوری(سونیک)؟

وقتی صحبت از تکنولوژی ویبراتوری(سونیک) میشود، یعنی براش ها با حرکت ویبراتوری پوست صورت را شست وشو میدهند. نسل قدیم این دستگاه ها، اغلب براش های چرخشی(روتوری)داشتند و به جای ویبراتوری، براش ها به صورت چرخشی حرکت می کردند. این روش، پوست صورت را به شدت دچار کشیدگی میکند و با استفاده روزانه سطح رویی پوست که همان الاستین می باشد تخریب می شود. همینطور استفاده روزانه از فیس براش های دستی برای شست وشو روزانه و لایه برداری میتوانند تخریب بیشتر الاستین پوست را در مقایسه با پاکسازی های عمقی موجب گردد.

بهترین فیس براش برای شما کدام است؟

بهترین فیس براش برای شما کدام است؟

فیس براش های ویبراتوری به گونه متفاوتی عمل میکنند، حرکت ویبراتوری براش ها موجب خارج شدن هرچه بیشتر مواد آلودگی و سمی و مواد ناخالصی ها ازمنافذ پوستی خواهد شد، در واقع شست وشو و پاکسازی عمقی بدون صدمه و تخریب به الاستین پوست صورت خواهد گرفت. فیس براش هایی که امروز میخواهیم راجع بهشون صحبت کنیم ویبراتوری هستند و در هر دقیقه نه هزارنوسان خواهند داشت

3-چگونه فیس براش های ویبراتوری کار میکنند؟

هر کدام از فیس براش ها، روش استفاده و دستورالعمل های متفاوتی با یکدیگر د ارند، ولی تعدادی از این دستورالعمل های استفاده در همه فیس براش ها یکسان است. نکته مهم در استفاده از فیس براش ها این است که نباید به هیچ عنوان دستگاه روی پوست فشار دهید و باید به آرامی پوست صورت را شست و شو دهید.

فیس براش روی پوست صورت قرار دهید و به صورت دورانی کوچک روی پوست صورت حرکت دهید. (به هیچ عنوان دستگاه روی پوست فشار ندهید)

از قسمت بالای صورت(پیشانی) شست وشو را شروع نمایید، بعد روی بینی ادامه دهید و در نهایت گونه ها. از شست و شو اطراف چشم جدا خودداری نمایید برای تمییز کردن آرایش چشم میتوانید از پنبه و شیر پاک کن استفاده نمایید.

4-چرا وجود تایمر در فیس براش ها ضروری است؟

فیس براش های معتبر و استاندارد باید دارای تایمر هوشمند باشند که از شست وشو و پاکسازی بیش از مدت زمان مجاز، جلوگیری کند. این تکنولوژی مزیت بسیار مهمی است برای فیس براش ها است که موجب پاکسازی یکنواخت و کنترل چربی پوست(در حدی که مورد نیاز پوست باشد) می شود. در حالت ایده آل، طبق زمان های استاندارد و تعیین شده برای فیس براش ها، در یک دقیقه صورت خود را در صبح ها و عصرها شست وشو دهید. (پوست های حساس بهتر است یکبار در طول روز استفاده کنند)

5- پاکیزگی براش ها

بهتر است براش های دستگاه را برای رعایت مسائل بهداشتی هر سه ماه یکبار تعویض نمایید.