همیشه برای همه ما داشتن یک پوست زیبا و شاداب اهمیت زیادی داشته است به همین دلیل است که متخصصین در زمینه همیشه به دنبال روش های برای بهبود وضعیت پوست انسان داشته اند در سال های اخیر شاهد ورود روش ها و ابزارهایی هستیم که با کارایی بسیار بالا می توانند در مدت کوتاهی نه تنها برخی از عوارض پوستی را برطرف نمایند بلکه منجر به جوانسازی و شاداب پوست هم خواهد شد. به عنوان نمونه میکرودرم یکی از راهکارهایی است که توسط تمامی متخصصین پوست مورد تایید قرار گرفته و بدون عرضه می توان به منظور جوانسازی، شادابی و ترمیم پوست از آن استفاده نمود. این روش نه تنها در کلینیک های تخصصی بلکه به صورت خانگی نیز قابل اجرا بوده و با توجه به این که برندهای مختلفی در زمینه ساخت و طراحی میکرودرم فعالیت می کنند لازم است ابتدا با بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی آشنا شده و سپس اقدام به خرید نماییم. اما قبل از هر چیز لازم می دانیم که توضیحی مختصر درباره میکرودرم درمانی بیان نماییم تا افراد ناآشنا با این روش اطلاعات کافی را به دست بیاورند.

بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی

بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی

میکرودرم چگونه عمل می کند

در این روش اساس کار استفاده از کریستال هایی است که به منظور هدف خاص استفاده می شوند. دستگاه میکرودرم دارای کریستال هایی است که بر روی نقطه مورد پخش شده و این کریستال های سایش بسیار سطحی و ظریف روی پوست ایجاد می کنند. همچنین در مرحله بعد مکش دستگاه فعال شده و ضمن جمع کردن کریستال های روی پوست، منجر به جریان بیشتر خون در آن نقطه شده و که نهایتا به ترسیع روند بهبودی بیشتر کمک می کند.

همان گونه که بیان کردیم دستگاه های میکرودرم در دو اندازه طراحی شده اند که اندازه کوچک آن به منظور میکرودرم خانگی ساخته شده اند. پس از مشاوره پزشکی و تایید صلاحیت پوست شما برای میکرودرم در صورتی که قصد دارید یک میکرودرم خانگی خریداری نمایید باید درمورد برندهای مختلف تحقیق کرده و بهترین نوع را انتخاب نمایید.

بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی کدام اند؟

در زمان خرید میکرودرم خانگی باید به فاکتورهایی همانند موتور دستگاه، طراحی ظاهر آن از نظر راحتی در استفاده، میزان عملکرد دستگاه، نحوه عمل و… توجه داشت. مسلما همه دستگاه ها میکرودرم که در بازار هستند یک هدف را در نظر دارند ولی کیفیت کاری آن ها متفاوت است. در سال های برندهایی شامل میکرودرم خانگی PMD، میکرودرم ابریژن دایموند و.. از جمله مواردی هستند که با توجه به کارایی کیفی و کمی بیشتر و استقبال مردم از آن ها، محبوبیت بیشتری به دست آورده و به عنوان نمونه هایی از بهترین مارک دستگاه میکرودرم خانگی شناخته شده اند.