بیماری روزاسه
درباره بیماری روزاسه چه می دانید
آگوست 27, 2017
جوانسازی پوست با لیزر
لیفت صورت با لیزر
سپتامبر 10, 2017
بیماری روزاسه
درباره بیماری روزاسه چه می دانید
آگوست 27, 2017
جوانسازی پوست با لیزر
لیفت صورت با لیزر
سپتامبر 10, 2017
بیماری روزاسه

بیماری روزاسه

شاید تا به حال شما با افرادی برخورد نموده اید که زمانی که در هوای سرد و یا در زیر آفتاب قرار می گییرند، صورت آن ها قرمز می شود که این حالت قرمز شدن در ناحیه سینه، گردن، گونه ها بیشتر دیده می شود. به این قرمز شدن پوست، گلگون شدن یا بیماری روزاسه گفته می شود. البته ایین حالت در مواقعی که فرد خجالت می کشد و یا عصبانی می شود نیز دیده می شود لذا این عرضه پوستی نگرانی زیادی را برای افراد مبتلا ایجاد می کند  بیشتر به جای ایکه از جنبه درمانی به آن نگاه کنند، بیشتر مسئله اجتماعی آن برایشان اهمیت دارد زیرا سبب می شود که فرد اعتماد به نفس خود را برای حضور در اجتماع به دلیل این مشکل از دست بدهد.

درمان روزاسه با لیزر درمانی

روش های درمانی مختلفی برای رفع قرمزی پوست وجود دارد و پزشکان توصیه می کنند که در کنار روش های درمانی باید تغییراتی در سبک زندگی رخ دهد تا هم دوران به نتیجه برسد و هم روند بهبودی سریع تر پیش رود. برای مثال استفاده از کرم ها، آتی بیوتیک ها و… . اما تحقیقات نشان داده است که بهترین روش که می تواند در مدت زمان کمتری بیشتری تاثیر را نشان دهد، لیزر درمانی است.

از آنجایی که دلیل این قرمزی پوست، عروق خونی است که در زیر پوست وجود دارد، لذا لیزر نیز همین عروق را مورد هدف قرار می دهد. در این روش باید از پالس های نوری با شدت بالا استفاده نمود تا تاثیر گذار باشد لذا ممکن است یزر کمی دردناک باشد که پزشک می تواند برای رفع درد از مواد بی حسی استفاده نماید.

زمانی که از این روش درمانی برای رفع قرمزی پوست استفاده می شد، مهمترین علائم روزاسه کاهش می یابد:

1-    ورم و التهاب پوست

2-    بر طرف نمودن قرمزی پوست

3-    حذف جوش ها و آکنه

این روش درمانی نه تنها در مدت زمان کوتاه تری صورت می گیرد و از نظر هزینه هم مقرون به صرفه است بلکه یکی از بهترین روش هایی است که بهترین نتیجه را ارائه می کند و در نتیجه شما خیلی سریع می توانید بهبودی خود را به دست بیاورید.

تعداد جلسات درمانی را پزشک تشخیص می دهد که بستگی به شدت بیماری روزاسه در پوست دارد. در هر جسله نیز مدت چند دقیقه ای برای لیزر درمانی تعیین می شود و در نهایت اتمام دوره درمانی شما این بیماری را مشاهده نخواهید نمود.

حتما بخوانید :