همه چیز درباره پف زیر چشم
همه چیز درباره پف زیر چشم
ژوئن 12, 2017
درمان سیاهی دور چشم با لیزر
درمان سیاهی دور چشم با لیزر
ژوئن 14, 2017
همه چیز درباره پف زیر چشم
همه چیز درباره پف زیر چشم
ژوئن 12, 2017
درمان سیاهی دور چشم با لیزر
درمان سیاهی دور چشم با لیزر
ژوئن 14, 2017
درمان چروک دور چشم با لیزر درمانی

درمان چروک دور چشم با لیزر درمانی

چشم یکی از حساس ترین اندام های بدن انسان است از یک طرف بافت چشم از چربی است و از طرف دیگر پوست اطراف چشم بسیار نازک بوده و سریع تر از سایر قسمت های صورت دچار عارضه می گردد. برای مثال چروک های دور چشم که به دلایل مختلف در چشم رخ می دهد، یکی از عارضه هایی است که اگر شدت پیدا کند، زیبایی چهره را کم می کند و به همین دلیل فرد به دنبال راه چاره می رود تا این چروک ها را حذف کند. در ابتدا لازم است درباره دلایل بروز این مشکل صحبت کنیم تا قبل از رخ دادن، از بروز آن پیشگیری کنیم و سپس راه های درمان را بیان نماییم.

دلایل چروک شدن دور چشم

زمانی که شما برای درمان چروک دور چشم به پزشک مراجعه می کند، روش درمانی را متناسب با دلایل بروز آن تعیین می کند لذا دانستن این دلایل اهمیت زیادی دارد:

1-     افزایش سن

لا افزایش سن، هم پوست اطراف چشم همانند سایر قسمت ها، استحکام خود را از دست می دهد و شل می شود و هم کلاژن خود را از دست می دهد در نتیجه به مرور چروک می شود که چون پوست اطراف چشم حساس تر است این اتفاق زودتر در آن رخ می دهد.

2-    قرار گرفتن در تابش خورشید بدون عینک

اگر بدون عینک آفتابی در روز بیرون بروید، برای این که نور چشمانتان را اذیت نکند، شما چشمانتان را تنگ می کنید و در نتیجه کم کم دور چشم خط می افتد.

3- سیگار کشیدن

سیگار کشیدن سبب آزاد شدن رادیکال های آزاد در بدن شده که میزان چروک های بدن را زیاد می کند.

4-  خندیدن و حالت چهره

5-    عوامل ژنتیکی که اگر دلیل چروک چشم ژنتیکی باشد، شما از همان جوانی با این مشکل روبرو خواهید شد.

درمان چروک دور چشم با لیزر

لیزر درمانی یکی از بهترین روش هایی است که می توان برای درمان چروک های دور چشم استفاده نمود زیرا با لیزر دقت کار بالا می رود. در لیزر درمانی، به دو طریق عمل می شود:

1-    از لیزر با اشعه ضعیف استفاده می شود تا با دسترسی به چروک های زیر پوست، بافت هایی که نقش محافظتی در برابر پیری دارند درمان و ترمیم شوند. در نتیجه چروک ها رفع شده و پوست منقبض می گردد.

2-    مهمترین عامل در شادابی پوست، تولید کلاژن است. در روش دیگر، در پوست اطراف چشم سوراخ های بسیار ریزی ایجاد می شود که تولید کلاژن را تحریک می کند.

حتما بخوانید :