لیزر خانگی دس DEESS جدیدترین تکنولوژی (لیزر خانگی) رفع موهای زائد است که دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه های گزاف در کلینیک ها برای رفع موهای زائد نخواهید داشت. یکی از جذابترین ویژگی های لیزر خانگی دیس، کارایی چندگانه این دستگاه دقیقا مشابه سیستم های کلینیکی است در واقع با تعویض ۳ لامپ رفع موهای زائد، لامپ جوانسازی پوست و لامپ رفع لک و آکنه کارایی دستگاه تغییر خواهد کرد.
در ادامه به توضیح نحوه استفاده و طول دوره درمان هر کدام از این لامپ های لیزر خانگی دیس می پردازیم.

لیزر خانگی دیس DEESS

لیزر خانگی دیس DEESS

✅لامپ رفع موهای زائد: این لامپ برای کل بدن و صورت به جز ناحیه دور چشم قابل استفاده است. لامپ رفع موهای زائد را می توانید ۳ ماه اول درمان، هر هفته یکبار، و در ۳ ماه دوم درمان، ماهی یکبار استفاده بفرمایید. با استفاده مرتب و طبق دستورالعمل از این لامپ رفع موهای زائد، ابتدا موهای ناحیه لیزر شده نازک خواهند شد و با ادامه و تکمیل درمان، ریشه های مو در ناحیه مورد نظر غیر فعال خواهند شد و از لطافت همیشگی پوست خود لذت خواهید برد.

✅لامپ جوانسازی پوست: لامپ جوانسازی دستگاه لیزر خانگی دس که با حروف SR علامت گذاری شده است. مورد استفاده برای پوست های پیر، کدر، ناهموار و پوست هایی که دچار چین و چروک های سطحی شده اند کاربرد ویژه ای دارد. نحوه عملکرد لامپ جوانسازی لیزر خانگی دیس بدین گونه است که، نور ساطع شده توسط لامپ جوانسازی دیس، بر لایه سطحی پوست (اپیدرم) بی اثر بوده و با وارد شدن به لایه های عمقی تر (درم)، پوست را از درون بازسازی می کند و باعث کلاژن سازی و ترمیم پوست و درمان ضایعات پوستی می شود. این لامپ را هر ۳-۲ روز یکبار از درجات ۴ و ۵ دستگاه می توانید استفاده نمایید. اجازه دهید لامپ شیشه ای به طور کامل و عمود روی پوستتان تماس پیدا کند و مسیر حرکت دستگاه می بایست از پایین به بالا و از داخل به خارج باشد و تمامی صورت می بایست به طور یکنواخت توسط دستگاه پوشش داده شود برای اثر بخشی بهتر، هر ناحیه را ۳ الی ۴ مرتبه شات بزنید. با صرف تنها چند دقیقه در روز می توانید، درخشندگی و جوانی پوست خود را به دست آورید.

✅لامپ برطرف کننده جوش و لک: لامپ رفع لک و آکنه لیزر خانگی دس که با حروف AC علامت گذاری شده است مورد استفاده برای پوست های چرب دارای جوش های نوک تیز، آکنه های کیستیک و لک هایی که در اثر جوش بر روی پوست شما تشکیل شده اند. اجازه دهید سنسور شیشه ای دستگاه به طور کامل و عمودی با پوست شما تماس پیدا کند. در هر بار استفاده از دستگاه ۲ الی ۳ بار محل قرار گرفتن جوش را شات بزنید. این لامپ را دو الی سه روز متوالی از درجات ۲ و ۳ دستگاه می توانید استفاده نمایید.

کلمات کلیدی:

نحوه کار لیزر خانگی دس – دستگاه آی پی ال خانگی دس – لیزر خانگی – دستگاه آی پی ال خانگی دیس – لیزر خانگی سه کاره- لیزر خانگی دیس – کارایی لیزر خانگی – دستگاه لیزر خانگی – دستگاه حذف موهای زائد – خرید لیزر آی پی ال خانگی – بهترین مارک لیزر خانگی – بهترین لیزر خانگی – بهترین دستگاه لیزر خانگی