جوانسازی پوست با لیزر
مطالب خواندنی درباره جوانسازی پوست با لیزر
ژوئن 24, 2017
درمان دیسک کمر با لیزر درمانی
درمان دیسک کمر با لیزر درمانی
جولای 3, 2017
جوانسازی پوست با لیزر
مطالب خواندنی درباره جوانسازی پوست با لیزر
ژوئن 24, 2017
درمان دیسک کمر با لیزر درمانی
درمان دیسک کمر با لیزر درمانی
جولای 3, 2017
لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از مهمترین معضلات هر فرد، وجود موهای زائد زیر بغل است که هر چند روز یکبار پس از حذف قبلی، مجددا رشد نموده و فرد باید دوباره برای حذف آن ها اقدام نماید. به همین دلیل افراد به دنبال روش هایی هستند که بتوانند این موهای زائد را به گونه ای حذف کنند که یا ریشه کن شوند و یا این که رشد مجدد آن ها، بسیار طولانی شود. با پیشرفت علم، مدرن ترین روشی که استفاده می شود، لیزر درمانی است.

تاثیر لیزر بر موهای زائد زیر بغل

از زمانی که لیزر درمانی وارد حوزه پزشکی و بهداشتی شده است، برای حذف موهای زائد زیر بغل، عوارض ثبت نشده است بلکه افرادی که به این روش از شر موهای زائد زیر بغل راحت می شوند، احساس راحتی می کنند و تعرق بدن آن ها کم می شود. برخی از افراد ترس از این دارند که لیزر بر غدد لنفاوی زیر بغل تاثیر منفی می گذارد در حالی که لازم است بدانید که چون لیزر از پالس های نوری تشکیل شده که عمق نفوذ کمی دارند لذا مضر نبوده و عوارض جانبی ندارد.

البته لازم است بدانید که تاثیر لیزر بر موهای زائد زیر بغل همیشگی نیست بلکه پس از اولین دوره درمانی که سپری کردید، باید هر سال یک جلسه به نزد پزشک بروید تا قبل از از بین رفتن درمان اولیه، شرایط را حفظ کنید.

برخی از افراد در زمان لیزر درمانی زیر بغل، از درد آن هراسان هستند و نکته مهم این است که هیچ گونه دردی در حین انجام لیزر حس نمی شود.

دوره تاثیر لیزر بر حذف کامل موهای زیر بغل

به طور کلی، هر فرد متناسب با تراکم موهای زیر بغل و نوع موها، برای اولین باید 8-4 جلسه و به فاصله زمانی بین 2-1 ماه بین هر جلسه، لیزر درمانی را برای حذف موهای زیر بغل انجام دهد. حال نحوه حذف به این صورت است که تقریبا 2 هفته پس از اولین جلسه ریزش مو در زیر بغل شروع می شود به گونه ای که پس از اتمام دوره درمانی، کاملا موها حذف می شود البته بیان نمودیم که حذف موهای زیر بغل با لیزر همیشگی نیست بلکه باید پس از اولین بار، سالانه به پزشک مراجعه نمود.

تاثیر لیزر بر تیرگی زیر بغل

جالب است بدانید که زمانی که شما لیزر درمانی برای موهای زائد زیر بغل انجام می دهید، کمی از تیرگی های زیر بغل کم شده و پوست آن ناحیه روشن تر می شود.

حتما بخوانید :