کاربردهای میکرونیدلینگ
کاربردهای میکرونیدلینگ
سپتامبر 23, 2017
کاربردهای درمانی میکرودرم
کاربردهای درمانی میکرودرم
اکتبر 7, 2017
کاربردهای میکرونیدلینگ
کاربردهای میکرونیدلینگ
سپتامبر 23, 2017
کاربردهای درمانی میکرودرم
کاربردهای درمانی میکرودرم
اکتبر 7, 2017
مزایا و موانع استفاده از میکرودرم

مزایا و موانع استفاده از میکرودرم

علم پزشکی در زمینه سلامت پوست پیشرفت های زیدی داشته است به گونه ای که متخصصین پزشکی توانسه اند به روش های دست یابند که با شاداب نمودن پوست، سبب تاخیر در پیری می گردند. میکرودرم، روشی نوین برای ترمیم بافت های از دست رفته پوست و شادابی پوست است که به ویژه برای پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش که مبتنی بر سایش کریستال بر نقطه مورد نظر پوست است، با خراش جزئی بر پوست بدن و افزایش جریان خون در زیر پوست، بافت های آسیب دیده را ترمیم نموده و همچنین باعث طراوت و شادابی پوست می گردد. اما شاید این سوال برای شما ذهنیت پیدا کند که آیا محدودیتی در استفاده از این روش وجود ندارد. پاسخ منفی است. در میکرودرم درمانی ممنوعیت هایی وجود دارد.

موانع استفاده از میکرودرم درمانی

1-   پوست صورت در زمان میکرودرم نباید تبخال یا زگیل داشته باشد. این دو موردف یک سد بزرگ برای میکرودرم محسوب می شوند.

2-   افرادی که تحت درمان پرتو درمانی گردن قرار دارند، چون این پرتو پوست صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد لذا در این افراد امکان میکرودرم وجود ندارد.

3-   حداقل تا دو ماه قبل از میکرودرمانی، نباید هیچ عمل جراحی بر پوست انجام شده باشد..

4-   اگر فردی مبتلا به بیماری صدفک باشد نباید از میکرودرم بر پوست خود استفاده نماید.

به جز موارد خاص گفته شده، میکرودرم برای تمام افراد با هر نوع رنگ پوستی قابل اعمال است و یک روش بسیار مناسب برای طراوت بخشیدن به پوست به حساب می اید. این روش مزایای بسیاری دارد که مهمترین آن همان تاخیر در پیری است.

مزیت های میکرودرم

1-   میکرودرم تمام جوش های سیاه، لک ها و حتی لک های پیری را از بین می برد.

2-   با افزایش جریان خون در زیر پوست سبب شادابی و روشن تر شدن پوست می گردد و همچنین از طریق افزایش تولید کلاژن در زیر پوست، بافت پوست را سفت و محکم می کند در نتیجه از افتادگی پوست ممانعت می کند.

3-   چروک های ریز و سطحی که در پوست وجود دارد به راحتی با این روش محو می شوند در نتیجه با این کار از عمیش تر شدن چروک ها در پوست صورت و در نتیجه ماندگاری ان ها جلوگیری می کنیم.

4-   برخی افراد، پوست های حساسی دارند به گونه ای که در آفتاب یا حتی سرما، قرمز رنگ می شوند. در این افراد میکرودرم سبب کاهش میزان حساسیت می شود.

5-   میزان چربی پوست های چرب را کم نموده و به حد اعتدال می رساند.

6-   در پوست های خشک، غدد چربی ساز زیر پوست را تحریک نموده و با تولید چربی باعث نرم شدن پوست می شود.

حتما بخوانید :