توصیه های ضروری قبل و بعد از انجام میکرودرم
توصیه های ضروری قبل و بعد از انجام میکرودرم
جولای 10, 2017
فیس براش روتوری
از فیس براش روتوری استفاده کنیم یا ویبره؟
جولای 24, 2017
توصیه های ضروری قبل و بعد از انجام میکرودرم
توصیه های ضروری قبل و بعد از انجام میکرودرم
جولای 10, 2017
فیس براش روتوری
از فیس براش روتوری استفاده کنیم یا ویبره؟
جولای 24, 2017
مقایسه دستگاه فیس براش روتوری و سونیک

مقایسه دستگاه فیس براش روتوری و سونیک

دستگاه فیس براش شستشوی پوست رو بسیار بهتر انجام می دهد و در حین شستشو با حرکات دورانیش باعث میشود جریان خون در مویرگ ها بیشتر شود و اکسیژن بیشتری به پوست برسد. استفاده از فیس براش کمک می کند پوست شفاف تر و تازه تر به نظر برسد و منافذ به صورت عمقی تمیز گردد. سری های مختلفی از این دستگاه ساخته شده است که در زیر به توضیح انواع دستگاه های فیس براش می پردازیم.

دستگاه فیس براش روتوری

دستگاه فیس براش روتوری ساده ترین مدل فیس براش های موجود می باشد که از یک آرامیچر و یک برس چرخان جهت لایه برداری و پاکسازی سریع تشکیل شده است. پوست صورت از دیگر نواحی بدن افراد حساس تر است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد و این وسیله می تواند آلودگی موجود در هوا، مواد آرایشی و چربی را از آن جدا کند.

این برس شست و شو استفاده سریع بر روی پوست را امکان پذیر می کند. دستگاه فیس براش روتوری دارای موهای ضخیم بوده که سلول های مرده را از روی پوست پاکسازی می کند. این دستگاه جهت پوست افراد مختلف طراحی شده است، معمولا دو سرعت مختلف جهت چرخش برس ها در نظر گرفته می شود. سرعت کمتر این دستگاه جهت پوست های لطیف یا جوش دار و سرعت زیادتر برای پوست های چرب مناسب می باشد این دستگاه هم می تواند به شکل مستقیم و یا استفاده از باتری شارژ شود.

جهت استفاده از این دستگاه از مواد شوینده ملایم روی برس یا پوست صورت استفاده می گردد. این دستگاه ضد آب است و می توان آن را به صورت خشک و مرطوب استفاده نمود. این دستگاه معمولا دارای دو حالت تنظیم سرعت و دو برس است که برس پاکسازی روزی یک بار و برس لایه بردار حداکثر هفته ای یکبار قابلیت استفاده دارد.

اما با وجود مزیت های ذکر شده دستگاه های فیس براش چرخشی ( روتوری ) به مرور زمان باعث صدمه به داربست کلاژن و الاستین پوست و در نتیجه شل شدگی و افتادگی پوست می شوند از این رو استفاده مکرر از دستگاه های روتوری (چرخشی) توصیه نمی شود.

دستگاه فیس براش سونیک

فیس براش سونیک : نوع پیشرفته دستگاه های فیس براش می باشند که این دستگاه نیازی به تغییر مسیر در حرکت پوست ندارد و کافی است تا این دستگاه را به شکل مستقیم بر روی پوست حرکت داد. این دستگاه مطابق با فیزیولوژی پوست بدن طراحی شده است که موجب تقویت عضلات پوست می‌ گردد. دستگاه فیس براش سونیک دارای گواهی IP65 مقاومت در برابر آب است و قابلیت استفاده در حمام را دارد. با استفاده از این دستگاه می توان به شکل عمیق پوست را شستشو داد. فن آوری ویبرا سونیک منجر به تمیزی عمیق و سفیدی و شفافیت پوست می گردد بطوریکه قدرت پاک کنندگی فیس براش های ویبرا سونیک چندین برابر پاک کنندگی دستگاه های فیس براش روتوری است و پوست را کاملا تمیز کرده و سلول های مرده را لایه برداری می کند و با استفاده از نوسانات پالسی و سریع تمامی آلودگی ها و مواد آرایشی را با سرعت بالایی از منافذ پوست پاکسازی می نماید. ارتعاشات دستگاه سبب گردش بهتر جریان خون شده و پوست را درخشان می نماید. بدنه دستگاه به صورت پلاستیک فشرده با مقاومت بالا است.