ماسک اسپرولینا
استفاده از ماسک اسپرولینا پس از میکرودرم
جولای 25, 2017
بررسی تفاوت روش میکرودرم با میکرونیدلینگ
بررسی تفاوت روش میکرودرم با میکرونیدلینگ
جولای 29, 2017
ماسک اسپرولینا
استفاده از ماسک اسپرولینا پس از میکرودرم
جولای 25, 2017
بررسی تفاوت روش میکرودرم با میکرونیدلینگ
بررسی تفاوت روش میکرودرم با میکرونیدلینگ
جولای 29, 2017
از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟

از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟

همان طور که می دانید موهای زائد یکی از موارد متناقض زیبایی در خانم ها محسوب می شود که آن ها را به شدت ترغیب به از بین بردن موهای زائد می نماید. از بین بردن موهای زائد از طرق مختلف امکان پذیر است. هر یک از روش های ازبین برنده مو های زائد مشکلات خاص خود را دارند. در مقالات قبل نیز عنوان شد که یکی از بهترین روش های کشف شده جهت از بین بردن موهای زائد لیزر موهای زائد است.  در موارد بسیاری با شنیدن عبارت “لیزر موهای زائد” مراجعه به کلینیک های لیزر در ذهن تداعی می شود. اما این بار منظور دستگاه های لیزر کلینیکی و عظیم نیست! در این مقاله قصد به معرفی موبر لیزری خانگی داریم و به دنبال این هستیم که کشف کنیم از موبر لیزری خانگی چیزی میدانید؟ اگر پاسخ شما منفی است پس همراه ما باشید تا به معرفی دستگاه لیزر موهای زائد یا همان موبر لیزری خانگی بپردازیم.

دستگاه موبر لیزری خانگی چست؟

در اولین گام می خواهیم بدانید، دستگاه موبر لیزری خانگی چیست؟ در واقع منظور دستگاه لیزر دایود خانگی سیلک پرو است که یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی محسوب می شود. (لینک به محصول) این دستگاه با بالاترین سطح انرژی یکی از تاثیر گذار ترین دستگاه های موبر لیزری خانگی است. این دستگاه با رعایت نمودن استاندارد های لازم جهت ایمنی طراحی شده و با انجام آزمایشات متعدد مرغوبیت، کیفیت و ایمنی آن تائید شده است.

مزایای استفاده از دستگاه موبر لیزری خانگی چیست؟

تکنولوژی های نو همیشه با هدف جلب رضایت بیش از پیش مشتری و ارایه خدماتی با کیفیت تر و به حداقل رساندن خطرات ناشی از استفاده آن محصول تولید و روانه بازار می شوند. این محصولات تکنولوژیکی مزایای خاص خود را دارند. با توجه به عرضه دستگاه لیزر دایود خانگی سیلک پرو لازم است مزایای استفاده از دستگاه موبر لیزری خانگی را بدانید. موبر لیزری موجب می شود شما بدون پرداخت هزینه دفعات  لیزر در کلینیک ها تنها با یک بار هزینه و خرید دستگاه لیزر خانگی سیلک پرو نسبت به انجام لیزر در منزل اقدام نمایید.

این محصول ضمن کاهش هزینه های لیزر موجب راحتی و سهولت دسترسی به لیزر برای شما می شود. به گونه ای که دیگر نیاز به مراجعه به کلینیک های لیزر موهای زائد نخواهید داشت و با دستگاه شخصی خود در منزل اقدام به این کار می نمایید. همچنین سیلک پرو به دلیل ابعاد کوچک و دکمه ها ی کنترلر جهت تنظیم، این امکان را به شما می دهد که به راحتی از آن در قسمت های مختلف بدن استفاده نمایید. همچنین یکی از مزایای استفاده از دستگاه موبر لیزری خانگی انجام عمل حذف موهای زائد در در ناحیه ژنیتال است. چرا که در بسیاری موارد افراد از مراجعه به کلینیک های لیزر جهت از بین بردن موهای زائد این قسمت احساس خوبی ندارند؛ دستگاه موبر لیزری خانگی سیلک پرو امکان انجام این عمل به صورت شخصی را فراهم می نماید که خود یکی از موارد مورد توجه مشتریان عزیز است.

حتما بخوانید :