لیزر خانگی لسکلتون سری اولترا ULTRA
دسامبر 11, 2019
لیزر خانگی سیلک پرو
لیزر خانگی یا لیزر کلینیکی
نوامبر 5, 2020
لیزر خانگی لسکلتون سری اولترا ULTRA
دسامبر 11, 2019
لیزر خانگی سیلک پرو
لیزر خانگی یا لیزر کلینیکی
نوامبر 5, 2020

برترین و قدرتمندترین لیزر خانگی چه دستگاهی است؟؟؟

در حال حاضر قدرتمندترین و برترین لیزر دایود خانگی در کل دنیا لیزر دایود خانگی سیلک پرو است که با ۲۵ ژول سطح انرژی بالاترین سطح انرژی را دارد.
برترین مزیت دستگاه نوع تکنولوژی آن است، تمام لیزر های خانگی موجود سیستم نوری هستند ولی سیلک پرو دارای تکنولوژی دایود در واقع خود لیزر واقعی است. لیزر دایود خانگی سیلک پرو دارای تاییدیه FDA امریکاست و جزو برترین لیزر های دنیاست. لیزر دایود خانگی سیلک پرو هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و برای چندین نفر نیز قابل استفاده است. مزیت بزرگ لیزر دایود خانگی سیلک پرو این است که با برق مستقیم کار میکند به همین دلیل مشکلات لیزرهای شارژی را ندارد. مزیت دیگر لیزر دایود خانگی سیک پرو این است که هیچ پخش نوری ندارد و در حین استفاده نیاز به استفاده از عینک نیست.
همچنین لیزر سیلک پرو پنج درجه متفاوت دارد که برای نواحی مختلف بدن میتوان از درجات مختلف استفاده کرد. طول دوره درمان لیزر سیلک پرو شش ماه است که باید هر دو هفته یکبار از دستگاه استفاده شود .
لیزر سیلک پرو برای انواع پوست ها مناسب است ضمن اینکه هم خانم ها و هم آقایان میتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند و همچنین هیچ محدودیتی ندارد یعنی برای تمام نقاط صورت و بدن قابل استفاده است.
جذابترین ویژگی لیزر دایود سیلک پرو درد آور نبودن دستگاه است در واقع شما در حین استفاده فقط یک گرمای لحظه ای احساس میکنید بدون هیچ درد و سوزشی.
با جمع بندی تمام نکات در مورد لیزر دایود خانگی سیلک پرو به راحتی میتوان نتیجه گرفت در حال حاضر برترین و قدرتمندترین لیزر دایود خانگی، لیزر سیلک پرو است.