فاکتورهای مهم در قیمت لیزر موهای زائد
فاکتورهای مهم در قیمت لیزر موهای زائد
مارس 5, 2017
روش لیزر موهای زائد
روش لیزر موهای زائد چگونه می باشد؟
مارس 15, 2017
فاکتورهای مهم در قیمت لیزر موهای زائد
فاکتورهای مهم در قیمت لیزر موهای زائد
مارس 5, 2017
روش لیزر موهای زائد
روش لیزر موهای زائد چگونه می باشد؟
مارس 15, 2017
تاثیر استفاده از لیزر موهای زائد بر روی باروری

تاثیر استفاده از لیزر موهای زائد بر روی باروری

یکی از موضوعاتی که در علم پزشکی بسیار مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است استفاده از لیزر موهای زائد بر روی پوست و تاثیر آن بر بافت های داخلی می باشد . به طور کلی بر اساس نتایج بدست آمده لیزر نواحی مختلف بدن همانند زیر بغل , ناحیه تناسلی و بیکینی هیچ تاثیری بر روی بافت های داخلی شما نخواهد گذاشت . دو ناحیه که به طور مخصوص مورد ارزیابی قرار گرفته اند سینه و تخمدان می باشند . طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که میزان نفوذ پرتوهای نور لیزر بر روی پوست بسیار کم و به چند میلی متر نیز بیشتر نمی رسد .

به همین دلیل است که لیزر موهای زائد به هیچ وجه به بافت های زیر پوست آسیب جدی وارد نمی کند . اگرچه گرمای لیزر ممکن است پوست را بسوزاند و تا چند روز نیز این تاثیر را بر روی پوست داشته باشد ولی هیچ گونه مشکلی به بافت ها زیر پوست ایجاد نمی کند . در هنگام بارداری و یا شیر دهی بهتر از لیزر موهای بدن استفاده نشود ولی هیچ ممنوعیتی برای استفاده از آن وجود ندارد .

روش جلوگیری از انتقال بیماری های واگیر دار در لیزر موهای زائد

مشاوره با متخصص قبل از اقدام به انجام هرگونه عمل لیزر موهای زائد بسیار مهم می باشد . زمانی که شما با فرد متخصص صحبت می کنید او را در جریان تمام مشکلات خود از جمله بیماری های پوستی که ممکن است داشته باشید قراردهید زیرا عدم رعایت هرگونه بیماری پوستی در لیزر موهای زائد می تواند طبعات خطرناکی برای خود فرد و افرادی که بعد از آن فرد از دستگاه لیزر استفاده می کنند داشته باشد . به عنوان مثال اگر فردی دارای زخم های پوستی نظیر زگیل می باشد اگر در هنگام لیزر آن را نادیده بگیرد بدون شک این بیماری را به فرد بعدی نیز منتقل خواهد کرد . حتما باید فرآیند لیزر درمانی تا بعد از هرگونه مشکلات پوستی که می تواند واگیر دار باشد به تعویق بیافتد .

آیا لیزر موهای زائد یک فرآیند دردناکی است ؟

درد فرآیندی است که در هر فرد تعریف مخصوص به خود را دارد اینکه در فرآیند لیزر موهای زائد نیز به چه میزان درد را فردی تحمل کند به خود فرد بستگی دارد . اگرچه این فرآیند آنچان از لحاظ کلی دردی را شامل نمی شود ولی پمادهای مخصوصی برای آن وجود دارد که استفاده از آن می تواند وجود هرگونه درد اضافی را تا مقدار قابل توجه کاهش دهد . این پمادها خاصیت بی حس کنندگی دارند و استفاده از آن ها ضرری برای پوست نخواهد داشت . در انتها توجه به این نکته که حتما تا چند ماه قبل از لیزر موهای زائد نباید از هیچ گونه دستگاه های سولاریوم و یا حمام آفتاب استفاده شود بسیار حائز اهمیت می باشد .

حتما بخوانید :