تقسیم بندی انواع لیزر
تقسیم بندی انواع لیزر
ژوئن 7, 2017
همه چیز درباره پف زیر چشم
همه چیز درباره پف زیر چشم
ژوئن 12, 2017
تقسیم بندی انواع لیزر
تقسیم بندی انواع لیزر
ژوئن 7, 2017
همه چیز درباره پف زیر چشم
همه چیز درباره پف زیر چشم
ژوئن 12, 2017
درمان پف چشم با لیزر

درمان پف چشم با لیزر

پف زیر چشم یکی از معضل هایی است که افراد همزامان با افزایش سن، با آن روبرو می شوند. به طور کلی دو عامل در ایجاد این عارضه دخیل است:
1- زمانی که بافت زیر چشم ضعیف شده و قوای خود را از دست می دهد، در نتیجه پوست این ناحیه حالت افتادگی پیدا می کند. کم کم مایعات در این ناحیه جمع شده و سبب می شود که زیر چشم پف کرده به نظر برسد.
2- حتی تجمع چربی های اضافی نزدیک چشم در پلک پایینی، باعث می شود که پف زیر چشم تشدید شود.
البته ممکن است که وجود پف زیر چشم (به مقاله “همه چیز درباره پف زیر چشم” لینک داده شود.)، علامتی از یک بیماری باشد ولی این مورد به ندرت اتفاق می افتد و در اکثر مواقع، علت پف همان موارد فوق الذکر است.
بنابر آنچه که گفته شد، پف زیر چشم زیبایی فرد را به شدت تحت شعاع قرار می دهد و به همین دلیل باید به دنبال درمان بود. روش ها درمانی عبارتند از:
1- جراحی زیبایی در پلک پایین
2- جراحی در پلک پایین در زمانی که علت پف، تجمع چربی ها است.
3- استفاده از لیزر درمانی

تاثیر لیزر در درمان پف زیر چشم

مدرن ترین و پرکاربردترین روش برای درمان پف زیر چشم، روش لیزر درمانی است و زمانی که شما برای درمان به پزشک معالجه می کنید، ترجیح پزشک، استفاده از لیزر است زیرا:
1- دقت لیزر بسیار بالا است و چون چشم، یک ناحیه حساس است به همین دلیل بهتر است از این روش استفاده شود علی الخصوص که می توان کوچکترین مناطق دور چشم را لیزر نمود.
2- در لیزر همزمان که روی محل پف، برش ایجاد می شود، حرارت در اثر پالس های نروی هم در حال اعمال است لذا هم درمان بهتر صورت می گیرد و هم در حین لیزر کردن، خونریزی خیلی کمتر از روش های دیگر خواهد بود.

نکات مهم در لیزر نمودن پف زیر چشم

1- صورت فرد بیمار باید فاقد هر گونه ماده آرایشی باشد و حتی کرم های معمولی نیز باید از روی صورت پاک شوند.
2- چون عمل لیزر در نزدیک ترین محل به چشم است به همین دلیل لیزر باعث می شود که تا مدتی چشم شما به نور خورشید حساس شود و در نتیجه شما باید پس از لیزر تا مدتی از عین آفتابی استفاده کنید در غیر این صورت در زمان قرار گرفتن در معرض تابش نور، چشمان شما قرمز شده و مدام اشک از آن ها خارج می شود.افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، نباید از این روش برای رفع پف زیر چشم استفاده کنند.

حتما بخوانید :