پوست، خارجی ترین لایه بدن است که در برابر خطرات زیادی قرار دارد و ساده ترین این خطرات، آلودگی های موجود در محیط اطراف است. از زمانی که روز شما آغاز می شود تا زمان خواب، پوست با آلودگی های مختلف من جمله هوای آلوده، کثیفی محل کار و… در تماس است که همین مسئله منجر به ورود مواد خارجی هر روزنه های پوست شده و در نتیجه این منافذ مسدود می گردند. نتیجه چنین اتفاقی، عدم توانایی پوست برای تنفس و مردن سلول های پوستی است. با گذر زمان، شما شاهد خواهید بود که پوست شما طراوت خود را از دست داده و از درخشندگی اش کم می شود در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق، باید پوست و صورت خود را پاکسازی کنید تا منافذ پوستی باز شده و امکان تنفس برای سلول ها وجود داشته باشد. اما علی رغم اهمیت پاکسازی پوست و مزیت های آن، اگر این عمل درست صورت نگیرد، عوارض زیر را به دنبال خواهد داشت:

1-   تیره شدن شدیدتر پوست

2-   ایجاد چین و چروک در پوست و صورت

3-   پیری زودرس

4-   ایجاد جوش در پوست

لذا این مسئله بسیار اهمیت دارد که شما چگونه عمل پاکسازی پوست را انجام می دهید. امروزه دستگاه های فیس براش این مشکل را حل کرده اند و شما بدون هیچ عارضه ای در پوست، به راحتی می توانید منافذ را تخلیه و عمل لایه برداری را انجام دهید.

دستگاه فیس براش رمینگتون

دستگاه فیس براش رمینگتون

طرز عمل دستگاه فیس براش

این دستگاه، مجهز به یک برس بسیار نرم است که زمانی که شما دستگاه را روشن کده و قسمت برس را روی نقطه مورد نظر پوست خود قرار می دهیدف پرزهای برس وارد منافذ پوستی شده و تمام مواد موجود داخل آن ها را بیرون می کشد. با این کار، روزنه ها تخلیه شده و در نتیجه امکان تنفس پوستی فراهم می شود. از طرف دیگر، دستگاه فیس براش به صورت یکنواخت عمل خود را انجام می دهد پس هم عمل پاکسازی پوست یکنواخت خواهد بود و هم این که منجر به خون رسانی بیشتر به این ناحیه شده که باعث شادابی پوست می گردد.

ویژگی های دستگاه فیس براش رمینگتون

برندهای مختلفی در بازار مشغول به فعالیت در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های فیس براش هستند که یکی از این برندها، فیس براش رمینگتون نام دارد. مهمترین تاثیرات و عملکردهای این دستگاه عبارتند از:

1-   پاکسازی عمقی و در نتیجه افزایش درخشندگی پوست

2-   افزاش میزان خون رسانی به قسمت در حال تیمار و به دنبال آن، افزایش طراوت و شادابی پوست

3-   ممانعت از باز شدن و خراب شدن منافذ پوستی

4-   کمک به جذب بهتر کرم های مراقبتی پوست پس از پاکسازی

5-   از بین بردن جوش های سرسیاه