ليزر خانگي لسکلتون LESCOLTON مدل T002
می 25, 2019
دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی
ژوئن 16, 2019
ليزر خانگي لسکلتون LESCOLTON مدل T002
می 25, 2019
دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی
ژوئن 16, 2019

دستگاه ميكرودرم خانگی نیودرمو Newdermo

اين روزها ميكرودرم خانگي به دليل درمان غير تهاجمي صورت از محبوب ترين روش ها براي حذف لايه هاي كهنه و سفت پوست، بستن و كوچك كردن منافذ پوستي ، از بين بردن سريع جوش هاي سرسياه به كار مي روند.

اگر با روش هاي درماني تهاجمي(مثل جراحي و يا حتي دارو، كه معمولا عوارضي هم همراه دارند ) ميانه خوبي نداريد، در اينصورت ميكرودرم ابريژن ، كه به عنوان لايه برداري مكانيكي هم بدان اشاره مي شود، مي تواند آثار فوق العاده خوبي براي پوستتان به همراه بياورد.

دستگاه ميكرودرم خانگی نیودرمو Newdermo از يك پمپ مكش بسيار قوي با قابليت تنظيم ساخته شده است كه از ميان تراشه هاي الماس عبور ميكند و موجب حذف علائم پيري و سلولهاي آسيب ديده از سطح پوست ميگردد، همچنين اين ميكرودرم خانگي به طور همزمان فرآيند رشد و ترميم پوستي را برانگيخته كرده، به جذب اكسيژن توسط پوست كمك نموده،گردش خون را در زير پوست به جريان انداخته، رشد و بهبود بافت پوست را سرعت بخشيده و به توليد كلاژن و الاستين پوست كمك مي كند.به علاوه اين روش درماني به صورت به صورت ملايم و تدريجي عمل مي كندو لذا موجب تحريك پوست و بروز عوارض جانبي نخواهد شد.در مقايسه با روش هاي شيميايي. تهاجمي،اين روش كه صرفا فيزيكي و مكانيكي است بسيار ملايم تر و و بدون آسيب جدي به پوست عمل ميكند و در نتيجه افرادي با پوست هاي حساس هم به راحتي مي توانند از ميكرودرم خانگي نیودرمو Newdermo استفاده كنند.

در حين درمان با ميكرودرم خانگي نیودرمو Newdermo،امكان تنظيم ميزان مكش و انتخاب سري هاي متعددي وجود دارد كه موجب مي شوداز بروز سرخي و التهاب پوست،و حتي ايجاد لكه هاي تيره و غيره بعد از استفاده از دستگاه پيشگيري شود.

استفاده مداوم از ميكرودرم خانگي نیودرمو Newdermo موجب برانگيختن فرآيند ترميم در پوست شده، پوست را پاك و تمييز كرده و موجب كاهش و كمرنگ شدن چين و چروك صورت خواهد شد، رنگ و بافت پوست را ترميم بخشيده ، رد پاي آكنه ها را از پوست محو كرده، منافذ پوستي را كوچك نموده و قابليت جذب مواد مغذي از پوست را بالا مي برد.

در نتيجه شما ميتوانيد با استفاده تنها يك بار در هفته ، در عرض ٦٠ روز به پوست ايده آل خود دست يابيد.

لینک خرید میکرودرم نیودرمو مدل ND9001 از دیجی کالا

لینک خرید میکرودرم نیودرمو مدل ND9003 از دیجی کالا

 

کلمات کلیدی:

قیمت میکرودرم خانگی, خرید میکرودرم خانگی دیجی کالا, خرید اینترنتی میکرودرم خانگی, میکرودرم خانگی, میکرودرم خانگی چیست, دستگاه میکرودرم خانگی, دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی, قیمت دستگاه میکرودرم خانگی, دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی, میکرودرم خانگی نیودرمو, دستگاه میکرودرم خانگی نیودرمو newdermo,