دستگاه ميكرودرم خانگی نیودرمو Newdermo
ژوئن 9, 2019
تفاوت ليزر كلينيكي رفع موهاي زائد و ليزر خانگي رفع موهاي زائد
جولای 8, 2019
دستگاه ميكرودرم خانگی نیودرمو Newdermo
ژوئن 9, 2019
تفاوت ليزر كلينيكي رفع موهاي زائد و ليزر خانگي رفع موهاي زائد
جولای 8, 2019

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی

پوست صورت یکی از مهمترین قسمت های بدن است که برای خانمها بسیار حائز اهمیت است و برای جوان ماندن و شادابی پوستشان کارهای زیادی انجام میدهند که هم هزینه های بسیاری دارد و هم عوارضی در پی دارد، میکرودرم خانگی وسیله ای بسیار کوچک و قابل حمل است که با قیمتی مناسب برای همه افراد فراهم شده است که هر فرد میتواند به راحتی در منزل استفاده کند.
میکرودرم خانگی دارای مکشی است که با آن باعث پاکسازی و تخلیه منافذ پوست میشود که چربی ها و آلودگی ها را از منافذ پوست خارج میکند و به مرور جوش های زیرپوستی و سرسیاه را از بین میبرد.
همچنین میکرودرم با دارا بودن تراشه الماسه پوست را لایه برداری میکند و سلول های مرده روی پوست را جمع آوری میکند و به بافت پوست کمک میکند که خود را ترمیم کند که اینکار باعث جلوگیری از چین و چروک پوست میشود.

طرز استفاده از میکرودرم خانگی بسیار راحت و ساده است و هرفرد به راحتی میتواند در منزل پوست خود را پاکسازی و لایه برداری کند.

لینک خرید میکرودرم نیودرمو مدل ND9001 از دیجی کالا

لینک خرید میکرودرم نیودرمو مدل ND9003 از دیجی کالا

کلمات کلیدی:

قیمت میکرودرم خانگی, خرید میکرودرم خانگی دیجی کالا, خرید اینترنتی میکرودرم خانگی, میکرودرم خانگی, میکرودرم خانگی چیست, دستگاه میکرودرم خانگی, دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی, قیمت دستگاه میکرودرم خانگی, دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی, میکرودرم خانگی نیودرمو, دستگاه میکرودرم خانگی نیودرمو newdermo,