دیس به صرفه ترین دستگاه لیزر خانگی

در طی سالهالی اخیر، استفاده از دستگاه های لیزر خانگی رفع موهای زائد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به دلیل استقبال بی نظیر شما عزیزان، مطالبی جهت راهنمایی صحیح برای انتخاب و خرید دستگاه های لیزر خانگی به حضورتان تقدیم می گردد.

دو نوع سیستم برای رفع موهای زائد وجود دارد:

1)      سیستم لیزری

2)      سیستم نوری

سیستم های نوری (آی پی ال – IPL ) همان پالس نوری تشدید شده هستند که با فعالیت در بازه طول موج های متفاوت می توانند کارایی چندگانه ای را به شما عرضه کند. لازم به ذکر است دستگاه لیزر خانگی سه کاره دیس DEESS (GP586) از به نام ترین و معتبرترین دستگاه های لیزر خانگی نوری می باشد که در ادامه به بیان مشخصات قابل توجه دستگاه سه کاره دس که موجب تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های خانگی می گردد، خواهیم پرداخت.

دیس به صرفه ترین دستگاه لیزر خانگی

1)      کارایی سه گانه دستگاه لیزر خانگی دس:

یکی از مهمترین مزیت های دستگاه ای پی ال خانگی DEESS ، کارایی چندگانه دستگاه است بدین گونه که با تعویض لامپ ها (تغییر طول موج) عملکرد دستگاه تغییر خواهد کرد. دستگاه لیزر سه کاره دس، 3 لامپ مختلف برای رفع موهای زائد، جوانسازی پوست (رفع شل شدگی و چین چروک های سطحی پوست ) و رفع لک و آکنه دارد که با وجود این دستگاه کلینک شخصی خود را در منزل خواهید داشت و از صرف وقت و پرداخت هزینه های گزاف کلینیکی بی نیاز خواهید داشت.

2)      قابلیت بیشترین تعداد شات در مقایسه با دستگاه های مشابه:

یکی دیگر از مشخصه های ویژه دستگاه لیزر خانگی دیس DEESS GP586  ، امکان استفاده 350 هزار شات از هر لامپ می باشد که این قابلیت چشمگیر، دلیلی دیگر برای انتخاب این دستگاه است. 350 هزار شات برای مصارف شخصی و خانگی یک استفاده نامحدود را تضمین می کند و البته در صورت استفاده برای چند نفر، امکان تهیه لامپ اضافه از هونام تجهیز وجود دارد.

3)      بزرگترین اسپات شات:

دستگاه لیزر خانگی سه کاره دس دارای بزرگترین سطح مقطع (اسپات شات) در بین دستگاه های ای پی ال خانگی می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن، می توانید جلسه درمان لیزر خود را تکمیل نمایید.

4)      منبع تغذیه برق مستقیم

استفاده از باتری به عنوان منبع تغذیه در لیزر های خانگی دارای مشکلاتی از قبیل خرابی باتری و کم نگه داشتن شارژ و از همه مهم تر طولانی شدن پروسه درمان به علت صرف وقت زیاد برای شارژ مجدد دستگاه لیزر می باشد. دستگاه لیزر خانگی دیس با بهرگیری از منبع تغذیه دایمی (برق مستقیم) برای مصرف کنندگان این امکان را فراهم می کند تا درمان یکنواختی را تجربه نمایند.

5)      بهترین انتخاب برای سالن های زیبایی:

دستگاه لیزر رفع موهای زائد DEESS مناسب ترین گزینه در بین لیزر های خانگی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به دلایل زیر می باشد:

1-      کاریرد 3 گانه دستگاه ( رفع موهای زائد، جوانسازی پوست ، رفع لک و آکنه )

2-      کارکردن با برق مستقیم

3-      بزرگترین اسپات شات (سطح مقطح)

4-      امکان استفاده برای چندین نفر در طول روز با رعایت مسائل بهداشتی

6)      لوازم جانبی:

دستگاه خانگی دس دارای کیف و عینک مخصوص می باشد.

7)      تائیدیه های دستگاه DEESS

یکی از نکات قابل توجه و مهم برای انتخاب دستگاه لیزر رفع موهای زائد خانگی، داشتن تائیدیه های معتبر می باشد. آی پی ال خانگی دیس دارای مهمترین تائید اروپا CE و همچنین استاندارد LVD و EMC می باشد و در نتیجه اثربخشی و ایمنی دستگاه با توجه به تائیدیه های ذکر شده تضمین شده است.

دیس دستگاه لیزر خانگی

دیس دستگاه لیزر خانگی

هونام تجهیز با اهمیت دادن به سلامت و زیبایی پوست شما عزیزان، بر آن گشته است با ارائه یکی از بهترین لیزرهای خانگی، زیبایی را به شما هدیه دهد. امید بر آن است توانسته باشیم با ارائه مطالب فوق شما را در انتخاب کاربردی ترین دستگاه ای پی ال خانگی (HPL) همراهی کرده باشیم.

برای مشاوره تخصصی از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید

Telegram:09124244590

02166597610 —– : شماره های تماس

لینک خرید دستگاه ای پی ال DEESS

کلمات کلیدی:

لیزر خانگی – دستگاه آی پی ال خانگی دیس – دستگاه آی پی ال خانگی دس – دستگاه آی پی ال خانگی DEESS – لیزر خانگی دیس – کارایی لیزر خانگی – دستگاه لیزر خانگی – دستگاه حذف موهای زائد – خرید لیزر آی پی ال خانگی – بهترین مارک لیزر خانگی – بهترین لیزر خانگی – بهترین دستگاه لیزر خانگی

دستگاه لیزر خانگی براون – دستگاه لیزر خانگی فیلیپس – دستگاه لیزر خانگی رمینگتون