پلاسما پن چیست
می 14, 2019
میکرودرم خانگی چیست
میکرودرم خانگی چیست؟؟
می 18, 2019
پلاسما پن چیست
می 14, 2019
میکرودرم خانگی چیست
میکرودرم خانگی چیست؟؟
می 18, 2019

سوالات متداول لیزر خانگی سیلک پرو

۱- لیزر برای موهای سفید و کرکی هم تاثیر داره؟؟؟

در واقع عملکرد لیزر ها رفع موهای زائد براساس رنگدانه است و هر مویی که رنگ داشته باشد لیزر را جذب میکند بنابراین هیچ لیزری برای موهای سفید و کرکی اثر بخشی ندارد و فقط برای موهای سفید و کرکی از الکترولیز میتوان استفاده کرد.

۲- عملکرد لیزر دایود سیلک پرو مشابه کلینیک هاست؟؟؟

عملکرد و تاثیر نهایی لیزر خانگی دایود سیلک پرو مشابه سیستم های کلینیکی است و فقط در طول دوره درمان باهم متفاوت هستند لیزرهای کلینیکی  ماهی یکبار است به مدت هشت ماه ولی طول دوره درمان لیزر سیلک پرو  به طور متوسط شش ماه است به فاصله هر دوهفته یکبار که در مجموع دوازده جلسه میشود و تاثیر نهایی حاصله مشابه سیستم های کلینیکی است و بعد از شش ماه رشد موها متوقف میشود و همانند کلینیک ها هر چند ماه نیاز به شارژ دارد برای نواحی که رشد مجدد دارند.

۳- لیزر خانگی سیلک پرو را برای چند نفر میشود استفاده کرد؟؟؟؟

دستگاه لیزر خانگی سیلک پرو هیچ محدودیتی در تعداد شات ندارد بنابراین محدودیتی هم در تعداد نفرات برای استفاده وجود ندارد و هر چند نفر که بخواهند میتوانند از دستگاه استفاده کنند.

۴- در دوران بارداری و شیردهی میشود از لیزر خانگی سیلک پرو استفاده کرد ؟؟؟

در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی زیاد بدن هیچ لیزری نمیتواند تاثیری داشته باشد به دلیل استفاده از لیزر در دوران بارداری توصیه نمیشود ولی در دوران شیردهی میتوان از لیزر نیز استفاده کرد و تاثیرگذار است.

۵ – لیزر خانگی سیلک پرو برای چه نواحی قابل استفاده است؟؟؟

لیزر خانگی سیلک پرو برای تمام نواحی بدن و صورت بجز اطراف چشم قابل استفاده است.

۶- برای تمیز کردن سطح مقطع لیزر چه کاری باید انجام داد؟؟

برای تمیز کردن سطح مقطع دستگاه به راحتی میتوانید از پنبه و الکل استفاده کنید و سطح دستگاه را استریل کنید.

۷- در طول روز چقدر میشه از لیزر استفاده مداوم انجام داد؟؟؟

دستگاه سیلک پرو هم مثل بقیه لیزرها و وسایل برقی به استراحت نیاز دارد و در صورت استفاده مداوم و طولانی از درجات بالای دستگاه خود دستگاه سیستم ایمنی دارد که اگر داغ بشود و محیط استفاده گرم باشد میرود روی حالت استندبای و چند دقیقه فن دستگاه روشن میشود و بعد از خنک شدن دستگاه مجدد آماده شات زدن میشود.

۸ – لیزر خانگی سیلک پرو دردآور است؟؟؟

سیلک پرو دستگاه دردآوری نیست درواقع یه گرمای لحظه ای دارد که کاملا قابل تحمل است اما به دلیل متفاوت بودن آستانه تحمل افراد اگر برای نواحی حساس احساس درد داشتید از کمپر یخ یا پماد زایلاپی میتوانید استفاده کنید.

۹- از کجا بدونیم لیزر دایود خانگی سیلک پرو واقعا جواب میده؟؟؟

لیزر دایود خانگی سیلک پرو در حال حاضر با سطح انرژی ۲۵ ژول  قدرتمندترین لیزر دایود خانگی است که تاییدیه FDA امریکا را به لحاظ اثربخشی نیز داراست و در صورت استفاده درست از دستگاه و نداشتن مشکلات هورمونی دستگاه بسیار خوب و تاثیرگذاری است.

۱۰- قبل از استفاده از لیزر باید شیو انجام داد؟؟؟

بله قبل از استفاده از لیزر باید شیو کامل باشید به دلیل اینکه تمام لیزر ساطع شده جذب ریشه مو شود و رشد مو را از ریشه متوقف کند.