کلاه های لیزری برای درمان ریزش مو
کلاه های لیزری برای درمان ریزش مو
مارس 8, 2019
خريد دستگاه ليزر خانگي ارزان
آوریل 30, 2019
کلاه های لیزری برای درمان ریزش مو
کلاه های لیزری برای درمان ریزش مو
مارس 8, 2019
خريد دستگاه ليزر خانگي ارزان
آوریل 30, 2019
شانه لیزری مدل هرمکس اولتیما 9

شانه لیزری مدل هرمکس اولتیما 9

شرکت HairMax بیش از 20 سال صرف تحقیق و توسعه ی ایجاد خط تولید دستگاه‌های درمان لیزر کم توان نموده است که سیستم ایمن و مؤثری برای درمان ریزش مو ارائه می‌کنند. منظور از سیستم «مؤثر» این است که بسیاری از کاربران نتایج مثبت رشد مو را پس از استفاده از محصولات HairMax گزارش می‌کنند.

دستگاه HairMax از فرآیندی به نام تحریک نوری-زیستی استفاده می‌کند که با فرآیند فتوسنتز که از گیاهان برای رشد مو استفاده می‌کند، مقایسه می‌شود. کاری که این سیستم انجام می‌دهد، ارائه ی نور مرئی و مغذی به پوست سر است تا رشد مو در آن تحریک شود و این مهم ترین کار این سیستم است. به عبارت ساده تر، این سیستم فاز رشد مو (آناژن) را طولانی تر می‌سازد و این کار به ایجاد چرخه ی رشد موی جدید و همچنین تراکم و تکمیل شدن آن کمک می‌کند.

شانه لیزری HairMax Ultima 9 لیزری با درجه 9 پزشکی دارد که نور لیزر کم توان از خود منتشر می‌کند. در واقع این نور ایمن است و از نظر ایمنی این دستگاه تاییدیه سازمان جهانی غذا و دارو آمریکا را داراست در نتیجه نگران آسیب دیدن پوست سر یا موی خود نباشید و همچنین پوست سر شما را نمی‌سوزاند.

این شانه لیزری همچنین یک صفحه نمایش LCD دارد که عمر باتری و زمان گذشته درمان را نشان می‌دهد. این کیت حاوی شارژر، سیم برق، راهنمای کاربر و راهنمای آغاز به کار می‌باشد.

نکاتی چند در خصوص تحریک نوری-زیستی: این ویژگی که با عنوان آدنوزین تری فسفات نامیده می‌شود، تولید کراتین را افزایش می‌دهد. کراتین پروتئینی است که بیشترین حجم ساختار موی شما را تشکیل می‌دهد. آدنوزین تری فسفات و کراتین مسئول تحریک سلول هایی مانند فولیکول‌های مو هستند در حالی که انتقال انرژی بین درون سلولی را نیز تسریع می‌بخشند.

در حالی که درمان‌های تحریک با لیزر، جریان خون را برای سلول‌های فولیکول مو افزایش می‌دهد در حالی که اطمینان حاصل می‌کنند که مواد مغذی به راحتی به موی شما تحویل داده می‌شود.

زمان استفاده

مدت زمان توصیه شده استفاده این دستگاه بین 10 تا 15 دقیقه در هر جلسه و در مجموع 3 بار در هفته است.

نوع دستگاه

شانه لیزری

مزایا

تاییدیه سازمان جهانی غذا و دارو آمریکا برای ایمنی

افزایش جریان خون به سمت پوست سر

تحریک دوره رشد فولیکول های مو

معایب

موجب ایجاد خارش و آزردگی برای برخی از کاربران