عملکرد درماپن
عملکرد درماپن
مارس 31, 2017
عملکرد میکرونیدلینگ
عملکرد میکرونیدلینگ
آوریل 7, 2017
عملکرد درماپن
عملکرد درماپن
مارس 31, 2017
عملکرد میکرونیدلینگ
عملکرد میکرونیدلینگ
آوریل 7, 2017
عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد

روش های لیزر موهای زائد بسیاری وجود دارد که با درمان های متفاوت سعی در دستیابی به بهترین نتیجه می باشد. در یک مدت زمان مشخص قیمت لیزر موهای زائد می تواند کمتر از بسیاری از روش های دیگر باشد که برای از بین بردن موهای ناخواسته از آن استفاده می شود.

اما پرداخت هزینه ها برای بسیاری از بیماران می تواند مشکل ساز بوده و به کمک در این زمینه نیاز داشته باشند. علاوه بر این بسیاری از ارائه دهنده پکیج هایی را تدارک می بینند که می توان در آنها با صرف هزینه ی کمتر نواحی بیشتری را تحت درمان لیزر قرار داد . بسیاری از افراد هزینه های لیزر موهای ناخواسته را به وسیله کارت های اعتباری پرداخت می کنند در حالی که برخی از کلینیک ها برای حال مشتریان خود طرح اقساطی نیز مهیا کرده اند .

معرفی عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد

اندازه ی منطقه تحت درمان می تواند قیمت لیزر موهای ناخواسته را تغییر دهد . به طور کلی می توان این قاعده را در نظر گرفت که نواحی کوچک همانند صورت و ناحیه بیکینی کمترین مقدار هزینه را در یک فرآیند لیزر به همراه خواهند داشت.

در طرف مقابل نواحی بزرگ همچون پاها و کمر بیشترین هزینه ها را دارند . جدا از اینکه لیزر موهای زائد برای کدام ناحیه می باشد تعداد جلساتی که باید فرآیند درمان پیش رود بسیار مهم است . به طور عمده بیماران به 6 جلسه نیاز دارند تا بتوانند رشد موهای زائد ناحیه تناسلی , پشت , کمر , بیکینی , پاها , دست , و سایر نواحی خود را کمتر کنند .

دقیقا می توان گفت به همین دلیل است که اگر هزینه کل جلسات لیزر موهای زائد را پرداخت نمایید با تخفیفات زیادی از جانب مراکز تخصصی و کلینیک ها روبه رو خواهید شد و این شما را به یک نتیجه مطلوب با کمترین هزینه می رساند .

اغلب گزینه ها دیگری برای تامین منابع مالی در صورت بالا رفتن هزینه ها وجود خواهد داشت . امروزه می توان گفت بیشتر ارائه دهندگان خدمات از اینکه بتوانند با برگزاری جلسات مشاوره به بیماران در زمینه فرآیند درمانی و هزینه ها کمک کنند بسیار خرسند می شوند . دیگر هیچ نگرانی نمی تواند ذهن شما را در مورد هزینه های لیزر موهای زائد به خود مشغول کند زیرا با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فضای رقابتی بسیاری از مراکز تخضضی سعی دارند تا برای جلب نظر بیماران با ارائه پکیج های مقرون به صرفه و کیفیت کاری بالا آنها را نزد خود خرسند نگه دارند .

حتما بخوانید :