از محبوب ترین محصولات فیس براش سیلیکونی، برندهای فورئو (FOREO)، آمرکه Amerke و مگنیتون magnitone است. این فیس براش ها از سیلیکون مقاوم در برابر باکتری با نقاط تماس (دندانه های) بسیار نرمی ساخته شده است که با حرکت پالسی نظافت عمیق پوست را به ارمغان می آورد. نسخه های مختلفی از این براش برای پوست های معمولی، ترکیبی، چرب و حساس وجود دارد که میزان مناسبی از لایه برداری را برای انواع مختلف پوست ها ارائه می کند.

محبوب ترین فیس براش سیلیکونی شرکت فورئو، FOREO LUNA 2 است که قیمت خرده فروشی آن در حدود 149 یورو می باشد ( متاسفانه به دلیل قیمت بالا برای بازار ایران، مدل اصلی فورئو در ایران موجود نمی باشد و  مدل های تقلبی این برند با قیمت های بسیار نازل در ایران بفروش می رسد که از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نیستند) . فیس براش سیلیکونی آمرکه AMERKE از محبوب ترین فیس براش ها بعد از برند Foreo است که این فیس براش تنظیماتی با 12 شدت متفاوت دارد. این دستگاه یک باتری قابل شارژ دارد که برای 450 بار استفاده شارژ نگه می دارد. این دستگاه همچنین حالت ضد پیری دارد که به گردش خون و جذب مواد روی پوست کمک می کند.

خرید آنلاین فیس براش سیلیکونی

فیس براش سیلیکونی چگونه کار می کند؟

برای آشنایی با عملکرد فیس براش و نحوه استفاده از آن به نکات زیر توجه فرمایید:

·       براش را در مقابل پوست قرار داده و آن را به صورت حرکات دایره وار کوچک حرکت دهید. براش را به پوست فشار ندهید. این کار به براش اجازه می دهد تا به آرامی و بدون کشیده شدن پوست، عمل لایه برداری را انجام دهد

·       از پیشانی خود شروع کنید و سپس به سمت پایین و بینی حرکت کرده و با حرکت روی گونه ها کار با فیس براش سیلیکونی را پایان ببخشید. از فیس براش برای نواحی اطراف چشم که پوست حساسی دارند استفاده نکنید و از تمیز کننده آرایش دور چشم و پدهای پارچه ای برای پاک کردن سایه چشم و ریمل استفاده کنید.

·       بیشتر براش ها اکنون نوعی تایمر یادآور دارند به گونه ای که به شما کمک کنند که بیش از حد از آنها استفاده نشود. در حالت ایده آل، صبح و عصر به مدت 1 دقیقه از براش استفاده کنید (اگرچه برای پوست های حساس ممکن است توصیه شود که تنها یکبار در روز از براش استفاده شود).

·       اگر از براش هایی استفاده می کنید که سر قابل تعویض دارند، این سری ها باید دست کم هر 3 ماه یکبار تعویض شوند تا از جمع شدن باکتری یا صدمه دیدن دندانه های آن جلوگیری شود.

·       افرادی که بیماری های حساسیت پوستی مانند روزاسیا دارند نباید از براش های تمیز کننده استفاده کنند چون ممکن است تورم پوست حساس خود را تشدید کنند.

·       صرفاً از براش های تمیز کننده ای استفاده کنید که تمیز کننده های غیرخراش دهنده دارند. از هر گونه تمیز کننده ای که دانه ها یا تیغ های لایه بردار دارند استفاده نکنید چون فیس براشی که در اختیار دارید میزان مناسب لایه برداری را برای شما ارائه خواهند نمود.

در صورت تمایل به تهیه فیس براش سیلیکونی برند آمرکه می توانید فقط از طریق لینک دیجی کالا زیر اقدام فرمائید.

لینک خرید آنلاین از دیجی کالا