لیزر خانگی سیلک پرو
قيمت دستگاه ليزر خانگي موهاي زائد
می 6, 2019
پلاسما پن چیست
می 14, 2019
لیزر خانگی سیلک پرو
قيمت دستگاه ليزر خانگي موهاي زائد
می 6, 2019
پلاسما پن چیست
می 14, 2019

فیس براش سیلیکونی

فیس براش سیلیکونی چیست ؟؟

فیس براش سیلیکونی جدیدترین نوع فیس براش ویبراتور است که به دلیل ماهیت آنتی باکتریال، آلودگی ها و باکتری ها را به خود جذب نمی کند و این موضوع مزیتی است نسبت به فیس براش های نسل قدیم که هر چند ماه نیاز به تعویض سری دارند.

فیس براش سیلیکونی علاوه بر شست و شو قابلیت ماساژ پوست را نیز دارد که باعث افزایش  گردش خون و شفافیت در پوست میشود.

یکی از مزیت های فیس براش سیلیکونی این است که بسیار سبک و کوچک است و به راحتی قابل حمل است و شما میتوانید در سفرها و مکان های مختلف از دستگاه استفاده کنید.

فیس براش سیلیکونی برای انواع پوست ها مناسب است و همه افراد با هر سنی میتوانند از دستگاه استفاده کنند.

فیس براش سیلیکونی صددرصد ضدآب است و شما می توانید به راحتی در حمام از دستگاه استفاده کنید و کامل دستگاه را بشورید.

فیس براش سیلیکونی GS

یکی از برترین فیس براش های سیلیکونی، فیس براش سیلیکونی مدل gs است که دارای 1400 عدد زبانه جهت پاک کنندگی، 600 زبانه لطیف جهت ماساژ و 7000 بار ضربه ماساژ در دقیقه جهت پاک کنندگی کل صورت است و قابلیت تنظیم در 12 شدت مختلف را دارد که هر نوع پوستی با توجه به (خشکی، چربی و یا مختلط ) بودن نوع آن می تواند از درجات مختلف استفاده کند.

فیس براش سیلیکونی باتری قابل شارژ دارد که با اتصال کابل usb به دستگاه و اتصال آن به سری تبدیل قابل شارژ است (زمان شارژ دستگاه بین 30 تا 60 دقیقه است) همچنین دستگاه برای 450 بار استفاده شارژ نگه می دارد.

برای استفاده از فیس براش سیلیکونی نیز صورتتان را خیس کرده از فوم یا ژل مخصوص نوع پوستتان استفاده کنید سپس دستگاه را روشن کنید و با توجه به نوع پوستتان روی درجه مورد نظر بزارید بعد از آن دستگاه را روی پوست قرار دهید و آرام آرام جابه جا کنید تا تمام نقاط پوست پاکسازی شود.

نکته مهم : برای استفاده از درجه مناسب با توجه به نوع پوستتان اگر پوستی چرب دارید از درجات پایین دستگاه و هرچه پوستتان خشک تر بود از درجات بالای دستگاه استفاده کنید (در واقع هرچه پوست چرب تر باشد با سرعت کمتری باید شسته شود که بتواند پاکسازی دقیق تری انجام دهد.)

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فیس برلش سیلیکونی از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

 

کلمات کلیدی

فیس براش سیلیکونی، فیس براش سیلیکونی خرید، فیس براش ارزان، فیس براش سیلیکونی چیست، قیمت فیس براش فوریو، برس پاکسازی سیلیکونی، برس پاکسازی صورت و بدن