قیمت لیزر خانگی

امروز یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب نوع لیزر جهت رفع موهای زائد، هزینه تمام شده ی درمان می باشد. با توجه به بالا بودن هزینه درمان در کلینیک های پوست و زیبایی برای رفع موهای زائد، دستگاه های لیزر خانگی با داشتن قیمت مناسب، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و به همین دلیل مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اند.

به طور مثال، هزینه یک جلسه لیزر رفع موهای زائد در کلینیک های پوست برای کل صورت حدودا ششصد هزار تومان و هزینه لیزر کل بدن در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان( با دستگاه های لیزر دایود کلینیکی مناسب) می باشد. حال هزینه درمان در 9 جلسه برای کل بدن حساب می کنیم:

هزینه لیزر برای کل بدن در کلینیک های پوست و زیبایی در حدود چهارده میلیون تومان می شود در حالی که هزینه لیزر برای کل بدن در منزل با لیزر خانگی بسیار کمتر و کاملا بصرفه می باشد. درمان توسط لیزر، به شارژ سالیانه نیاز دارد و برای شارژ سالیانه در کلینیک هم باید هزینه پرداخت شود اما با خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی و هر ساله نیست.

به طور کلی 2 نوع سیستم برای رفع موهای زائد وجود دارد

1.       سیستم لیزری (دایود یا الکساندرایت)

2.       سیستم نوری یا ای پی ال

دستگاه های لیزر خانگی جهت رفع موهای زائد از دو سیستم نوری IPL  و سیستم لیزری دایود بهره جسته اند و عملکرد دستگاه ها کاملا مشابه لیزرهای کلینیکی می باشد با این تفاوت که درمان در منزل بسیار به صرفه و کم هزینه است. سیستم های نوری به دلیل داشتن تکنولوژی ساده تر دارای قیمت پایین تری  نسبت به لیزر دایود و لیزر الکس هستند.

یکی از نکات قابل توجه برای انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، توجه به داشتن نمایندگی رسمی است زیرا در تعیین قیمت دستگاه لیزر خانگی و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب بسیار حائز اهمیت می باشد. هونام تجهیز برای جلب رضایت دوستان عزیز دستگاه های موبر لیزر خانگی با نازلترین قیمت عرضه می گردد. با استناد به مطالب ذکر شده، هزینه لیزر خانگی رفع موهای زائد نسبت به هزینه لیزر در کلینیک های پوست و زیبایی، بسیار مقرون به صرفه است.

لینک خرید لیزر دایود سیلک پرو

  • قیمت دستگاه ای پی ال خانگی دیس ( رفع موهای زائد، جوانسازی، رفع لک و جوش) هشت میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان با یکسال گارانتی هونام تجهیز و ده سال خدمات پس از فروش.

لینک خرید دستگاه ای پی ال DEESS

کلمات کلیدی:

هزینه لیزر خانگی – قیمت دستگاه لیزر خانگی – قیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی – خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی – قیمت دستگاه لیزر خانگی – خرید لیزر خانگی – قیمت دستگاه لیزر خانگی فیلیپس – قیمت لیزر خانگی – فروش دستگاه لیزر موهای زائد خانگی – قیمت دستگاه آی پی ال خانگی – دستگاه لیزر خانگی قیمت – قیمت دستگاه ipl خانگی – خرید دستگاه لیزر خانگی موهای زائد – خرید دستگاه لیزر خانگی – خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی – بهترین دستگاه لیزر خانگی