لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

بدون شک موهای اضافه بدن همواره مشکلات زیادی را به همراه دارند و لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یکی از بهترین روش ها برای خلاص شدن از این چالش می باشد . ناحیه تناسلی یکی از حساس ترین نقاط بدن بوده و تصور ریشه کن کردن این موها به وسیله ی تیغ معمولی , اپیلاتور و یا پرتو لیزر یک کار سخت به نظر می آید . اقدام اشتباه در از بین بردن موهای اضافه ناحیه تناسلی باعث در خطر قرار دادن بیضه ها در مردها شده و حتی اقدام اشتباه در عمل لیزر این ناحیه نیز باعث چروکیدن بیضه ها در آنها می گردد . نقش موهای زائد به قدری در بدن زیاد است که می توان تاثیر آن را در روابط جنسی و اثری که بر روی کیفیت آن می گذارد مشاهده کرد . بدون شک لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می تواند شما را از خارش های پی در پی و تیرگی که در رنگ پوست در آن ناحیه به وجود می آید نجات دهد . بسیار اتفاق افتاده که بعد از اصلاح موهای زائد به وسیله انواع تیغ باعث ایجاد جوش های ریز و زیادی در سطح اصلاح شده که می تواند ناقل بیماری های پوستی نظیر قارچ گردد . مناسب ترین روش برای اطمینان حاصل کردن از لیزرموهای اضافی بدن انجام تست شات است زیرا به وسیله ی این روش می توانید از کیفیت کار لیزر و همچنین نوع پوست خود اطمینان کسب کنید .

اصلاح با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

یکی از بهترین راه های موقت برای از بین بردن موهای زائد ناحیه ژنیتال اصلاح می باشد . در زمان اصلاح شما کنترل کاملی بر ناحیه مورد نظر خواهید داشت به طوری که احتمال خطا بسیار کم می باشد زاویه ممکن است مشکل ساز باشد ولی استفاده از یک یا دو آینه همیشه می تواند به شما کمک کند .
استفاده از کرم های موبر :
یکی از سوال هایی که بسیار مطرح می گردد مفید بودن استفاده از کرم های مخصوص برای از بین بردن موهای اضافی ناحیه ژنیتال می باشد . این کرم ها از مواد شیمیایی بسیار قوی ساخته شده اند که می توانند در کسری از زمان موهای زائد را از محل به راحتی جدا کند . هنگامی که این موارد برای استفاده در ناحیه تناسلی وجود دارد باید استفاده از آن نیز دارای محدودیت خاص خود باشد تا عوارض جانبی ناخواسته به وجود نیاورد .
آیا استفاده از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی روش امنی می باشد ؟
این روش بسیار امن می باشد اگر از لیزری درست با تنظیمات صحیح استفاده شود . ناحیه ی ژنیتال معمولا دارای پوستی تیره تر نسبت به نقاط دیگر بدن می باشند و این می تواند مستعد سوختگی در ناحیه لیزر شود .
افراد مناسب تر برای انجام عمل لیزر :
دانستن آنکه چه پوست و مویی می تواند در عمل لیزر موهای زائد اندام تناسلی نتیجه گیری بهتری داشته باشد خود از نکات مهم به شمار می رود . پوست روشن به همراه موی مشکی و ضخیم بهترین شرایط را برای لیزر کردن دارند البته این بدان معنا نیست که افرادی با پوست تیره نمی توانند این عمل را انجام دهند ولی امکان نتیجه گیری در دسته ی اول بسیار زیاد است . کسانی که موهای قرمز و بلوندی دارند نیز می توانند این عمل را انجام دهند ولی ممکن است برای آنها این اقدام همیشگی نبوده و نیاز به لیزر مجدد طی بازه زمانی خاص وجود دارد .
مراحل مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بدن در ناحیه تناسلی :
صحبت در مورد تعداد جلسات مورد نیاز با مشاور قبل شروع فرآیند بسیار مهم می باشد . بسته به نوع پوست و کیفیت موهای زائد این جلسات و تکرار آنها ممکن است متفاوت باشد . وجود اختلالات هورمونی به خصوص در زن ها که باعث تغییر در سیکل قاعدگی نیز می گردد می تواند تاثیر بسزایی در لیزر داشته باشد . مصرف داروهای خاص نیز یکی از مهمترین دلایل برای مشورت با متخصص قبل از اقدام به انجام این کار است .
ویژگی های لیزر موهای زائد در ناحیه ژنیتال :
اولین و مهمترین ویژگی کاهش موها می باشد . اگر بنا به دلایل خاص این عمل برای برخی از افراد به صورت دائمی جوابگو نباشد باید بتواند از سرعت رشد آن کم کند . نازک شدن تارها نیز از دیگر ویژگی های این عمل به شمار می رود .
کاهش عوارض و مراقبت های مورد نیاز پس از لیزر :
اقدام به سرد کردن ناحیه مورد نظر بهترین روش برای پیشگیری از عوارض های گوناگون می باشد و بیشتر از ژل های سرد و یخ برای این نواحی استفاده می گردد . در روزهای ابتدایی پس از لیزر ممکن است ناحیه مورد نظر دچار قرمزی و تورم گردد که تنها استفاده از کیسه ی یخ می تواند به روند بهبود آن تسریع بخشد . در نهایت می توان گفت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یک راه جدید و در عین حال ایمن برای از بین بردن دائمی موها می باشد .