برترین و قدرتمندترین لیزر خانگی چه دستگاهی است؟؟؟
آگوست 22, 2020
چرا لیزر موهای زائد در جلسات متعدد صورت می گیرد؟
ژوئن 27, 2022
برترین و قدرتمندترین لیزر خانگی چه دستگاهی است؟؟؟
آگوست 22, 2020
چرا لیزر موهای زائد در جلسات متعدد صورت می گیرد؟
ژوئن 27, 2022
لیزر خانگی سیلک پرو

لیزر خانگی سیلک پرو

لیزر خانگی یا لیزر کلینیکی؟؟؟؟

مطالب زیادی در خصوص این موضوع وجود دارد که لیزر کلینیکی قدرت بیشتری دارد و لیزرهای خانگی توانایی از بین بردن موهای زائد را ندارند، ولی  اگر این چنین بود لیزرهای خانگی هیچ وقت توان فروش در بازار های دنیا را نداشتند.

تقریبا ده سال است که لیزرهای خانگی وارد بازار های جهانی شدند و مردم بیشتر دنیا دیگه به کلینیک ها مراجعه نمیکنند چون لیزرهای خانگی هم استفاده بسیار آسانی دارد و هم برای چندین نفر قابل استفاده است و به نسبت هزینه های گزاف کلینیک ها و رفت و آمد به مراکز بسیار مقرون به صرفه است.

لیزرهای رفع موهای زائد خانگی عملکردی مشابه کلینیک ها دارند و فقط تفاوت در طول دوره درمان دستگاه است که لیزرهای خانگی را باید شش ماه دو هفته یکبار استفاده کرد.

لیزرهای رفع موهای زائد خانگی با رعایت نکات بهداشتی برای چندین نفر هم قابل استفاده است ضمن اینکه هم خانم ها و هم آقایان برای کل بدن و صورتشان میتوانند از لیزر های خانگی استفاده کنند.

نکته بعدی در مورد لیزرهای خانگی نداشتن محدودیت در زمان استفاده است، شما هر زمان از شبانه روز که فرصت داشتید میتونید از لیزر استفاده کنید و حتی برای استفاده نیاز به محیط خاصی ندارد در هر مکانی که دمای محیط خنک باشد میتوانید از لیزر استفاده کنید. برای راحتی از استفاده از لیزرهای خانگی میتوانید تقسیم بندی کنید و هر روز یک قسمت از بدنتان را لیزر کنید که زمانبر و خسته کننده نشود.

با وجود این همه مزیت در حال حاضر اکثر مردم دنیا به جای رفتن به مراکز و اتلاف زمان در منزل به راحتی از لیزرهای خانگی رفع موهای زائد برای خودشان و عزیزانشان استفاده میکنند.