بیماری روزاسه
درمان بیماری روزاسه با لیزر
آگوست 29, 2017
کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست
کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست
سپتامبر 16, 2017
بیماری روزاسه
درمان بیماری روزاسه با لیزر
آگوست 29, 2017
کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست
کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست
سپتامبر 16, 2017
جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر

همچنان که سن انسان ها افزایش می یابد، به دلیل کاهش میزان فیبروبلاست و پروتئین های کلاژن در پوست، میزان انعطاف پذیری پوست کم شده و پوست افتاده و شل می شود در کنار این افتادگی پوست، چروکیدگی و زخمت شدن پوست را نیز اضافه کنید. اما این اتفاق طبیعی برای انسان ها خوشایند نیست و به خصوص انی که خانم ها بر روی زیبایی خود حساسیت بیشتری دارند به همین منظور روش های برای سفت کردن و یا لیفت صورت وجود دارد که به شما کمک می کند پوست خود را سفت نموده و از افتادگی بیش از حد آن جلوگیری کنید.

تاثیر لیزر در لیفت صورت

لیزر درمانی یکی از روش های نوین در علم پزشکی است که نه تنها در درمان بیماری ها بلکه در جوانسازی پوست هم تاثیر دارد. در رفع افتادگی پوست، از لیزر مادون قرمز استفاده می شود. همان گونه که گفتیم علت شل شدن پوست، کاهش کلاژن است لذا زمانی که لیزر مادون قرمز به پوست می تابد، با حرارت دادن به سلول ها، سبب تحریک تولید کلاژن در پوست می گردد در نتیجه پوست کم کم شادابی خود را به دست می آورد.

استفاده از لیزر IPL برای لیفت صورت

در لیزر درمانی برای سفت کردن پوست صورت، روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از لیزر با پالس های نوری شدید (IPL) است. در این روش از نور مادون قرمز استفاده می شود که باعث گرم کردن پوست می گردد لذا برای این که پوست شما بیش از حد داغ نشود، در دستگاه، یک بخش خنک کننده نیز تعبیه شده است که همزمان با کار لیزر، پوست شما را نیز خنک می کند. لازم است بدانید که با این روش، بدون این که به سطح رویی پوست آسیب وارد شود، لایه عمقی پوست تحت تاثیر قرار گرفته و تولید کلاژن صورت می گیرد.

گزینه های استفاده از لیزر درمانی برای لیفت صورت

به طور کلی برای لیزر درمانی در هر زمینه ای، فرد باید شاخصه هایی را داشته باشد تا پزشک اجازه لیزر درمانی را صادر کند که این شاخصه ها برای لیفت صورت هم وجود دارد. اما در مورد لیفت صورت با لیزر، بهتر است بدانیم که در چه زمان هایی کاربرد دارد:
1-    در زمانی که پوست بدن، افتادگی خفیف تا متوسط دارد.
2-    افتادگی پوست پس از عمل های جراحی
3-    اگر نمی خواهید جراحی پوست را انتخاب کنید و دوست دارید که پوست شما از نظر شادابی نیز ارتقا یابد، استفاده از لیزر درمانی برای لیفت صورت توصیه می شود.

حتما بخوانید :