دستگاه های مورد استفاده در فرآیند لیزر موهای زائد
فرق بین دستگاه های مورد استفاده در فرآیند لیزر موهای زائد چیست؟
آوریل 16, 2017
نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه
آیا نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه مشخص است؟
آوریل 21, 2017
دستگاه های مورد استفاده در فرآیند لیزر موهای زائد
فرق بین دستگاه های مورد استفاده در فرآیند لیزر موهای زائد چیست؟
آوریل 16, 2017
نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه
آیا نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه مشخص است؟
آوریل 21, 2017
متددهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی

متددهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی

دستگاه های متعددی برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی وجود دارد که یکی از آنها Silk’n می باشد که به صورت مستقیم بر روی ناحیه تناسلی قرار نمی گیرد . این فرآیند برای رفع نیازهای مختلف توسط مردان و زنان صورت می پذیرد . الزامات بهداشتی سبب شده تا بسیاری به دستگاه های لیزر رو آورده و از آنها برای رفع موهای ناخواسته استفاده کنند .

متددهای مختلف حذف موهای زائد ناحیه تناسلی

واکسینگ : این متدد یکی از رایج ترین متددهای موجود بوده که باعث جدا شدن مو از ریشه می شود . بسیاری از زنان از این روش برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی خود استفاده می کنند . در این روش سه متدد مختلف فرانسوی , آمریکایی و برزیلی وجود دارد . روش فرانسوی تا حدودی مدرن می باشد در حالی که روش آمریکایی در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را دارد و در آخر روش برزیلی حجم زیادی از حذف موهای زائد را شامل می شود .
استفاده از انواع تیغ : یکی از معروف ترین روش ها برای حذف موهای زائد استفاده از تیغ ها می باشد . این روش که باید بسیار با دقت صورت گیرد بیشتر توسط مردان مورد توجه قرار گرفته و یکی از رایج ترین روش ها برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی به شمار می رود . اگرچه استفاده از آنها دقت بسیار زیادی را طلب می کند زیرا به راحتی باعث صدمه زدن به بدن می شود .
الکترولیز : در این روش با عبور الکتریسیته از فولکول مو ریشه های آن را سست کرده و باعث جدا شدن مو می شود . روش حذف موهای زائد ناحیه تناسلی توسط الکترولیز امروزه به یک روش معتبر تبدیل شده و کم کم در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار شده است .
لیزر : یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده از لیزر می باشد . این روزها استفاده از این فرآیند به محبوبیت خاصی دست پیدا کرده است . این متدد که برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی از آن استفاده می شود جایگزین روش های دیگر نظیر واکس و شیو شده است . با چیزی در حدود 3 الی 6 جلسه تاثیرات قابل توجه ای در حذف موهای زائد به همراه خواهد داشت. روش لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به لطف محبوبیت در میان مردم و رضایت مندی آنها به یک روش کاملا نتیجه بخشی تبدیل شده است .
کرم های موبر : یکی از روش های حذف موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده از کرم های مختلف می باشد که امروزه در بازار موجود هستند . این کرم ها در مدل های مختلف با برندهای متفاوت وجود دارند و شما باید انتخاب هوشمنادانه ای در میان آنها انجام دهید تا به پوست خود آسیب جدی وارد نکنید .

حتما بخوانید :