سوالات متداول لیزر خانگی سیلک پرو
می 15, 2019
ليزر خانگي لسکلتون LESCOLTON مدل T002
می 25, 2019
سوالات متداول لیزر خانگی سیلک پرو
می 15, 2019
ليزر خانگي لسکلتون LESCOLTON مدل T002
می 25, 2019
میکرودرم خانگی چیست

میکرودرم خانگی چیست

میکرودرم خانگی چیست؟؟

روزانه مقدار زیادی آلودگی و چربی وارد منافذ پوست همه ما میشود و به طور نرمال پوست هر دو هفته کامل بازسازی میشه و سلول های مرده پوست قدیمی روی صورتمان می مانند که باعث میشوند پوستمان کدر شود و آرایش و کرم ها به خوبی جذب پوستمان نشوند.
میکرودرم خانگی وسیله ای است که شما میتوانید هر هفته در منزل سلول های مرده پوستتان را توسط تراشه های الماس طبیعی به نرمی لایه برداری کنید و با ساکشن دستگاه تمام منافذ پوستتان را از آلودگی تخلیه کنید. دستگاه میکرودرم خانگی وسیله ای لازم برای هر فرد است، چرا که پوست همه ما به پاکسازی نیاز دارد و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی به راحتی میتوانند این پاکسازی را در منزل برای ما انجام دهد.

میکرودرم وسیله ای برای درمان غیر تهاجمی صورت است که با روشی ساده بهترین پاکسازی را برای شما انجام میدهد. از نتایج اصلی و مهم میکرودرم خانگی از بین بردن چربی اضافه پوست، تخلیه منافذ، از بین رفتن جوش های سرسیاه و زیرپوستی، از بین رفتن چین و چروک سطحی پوست و روشن کننده و افزایش تولید کلاژن که در نهایت منجر به بهبود وضعیت کشسانی و جوانسازی پوست میشود.

میکرودرم خانگی نیودرم مدل nd9003 و nd9001 به دلیل ویژگی های زیاد و استفاده آسان از محبوب ترین دستگاه های پاکسازی پوست هستند. برای خرید اینترنتی میکرودرم خانگی میتوانید از طریق سایت هونام تجهیز و یا از طریق سایت دیجی کالا اقدام فرمایید:

برای خرید میکرودرم خانگی نیودرمو از سایت هونام تجهیز کلیک کنید.

برای خرید میکرودرم خانگی دیجی کالا nd9003 کلیک کنید.

برای خرید میکرودرم خانگی دیجی کالا nd9001 کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت میکرودرم خانگی می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید.

 

کلمات کلیدی:

قیمت میکرودرم خانگی, خرید میکرودرم خانگی دیجی کالا, خرید اینترنتی میکرودرم خانگی, میکرودرم خانگی, میکرودرم خانگی چیست, دستگاه میکرودرم خانگی, دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی, قیمت دستگاه میکرودرم خانگی, دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی