استفاده از درماپن
استفاده از درماپن
می 6, 2017
نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی
نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی
می 8, 2017
استفاده از درماپن
استفاده از درماپن
می 6, 2017
نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی
نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی
می 8, 2017
میکرونیدلینگ در درمان جای زخم ها

میکرونیدلینگ در درمان جای زخم ها

یکی از مهمترین دغدغه هایی که افراد دارند ماندن جای زخم روی صورت آنها می باشد . زخم هایی که بعضا به علت خراش های مختلف روی پوست آنها ایجاد شده و یا جای جوش هایی می باشد که از دوران بلوغ به یادگار مانده است . جالب است بدانید که میکرونیدلینگ نیز در این زمینه بسیار کارآمد بوده و تاثیرات بسیار مثبتی بر پوست می گذارد .

نقش مهم میکرونیدلینگ در درمان جای زخم ها

زخم و یا اسکار به چندین نوع می باشند . برخی به صورت چاله چاله بر روی پوست بوده , برخی حفره بر روی آن ایجاد می کنند و دسته ی بعدی زخم هایی می باشند از جای بخیه زدن بر روی پوست باقی مانده اند . به جرات می توان گفت که از بین بردن جای اینگونه از زخم ها ساده نیست و تنها استفاده از یک روش صحیح مانند میکرونیدلینگ می تواند تاثیر مثبت را به همراه داشته باشد .

شما به راحتی می توانید با استفاده از درمارولینگ جای انواع زخم و یا اسکار را برطرف کنید . میکرونیدلینگ برای انواع پوست ها و زخم ها مناسب بوده و هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت . شاید بتوان قرمزی و متورم بودن پوست بعد از این فرآیند را از عوارض آن دانست که بسیار زود گذر بوده و ظرف چند ساعت از بین می رود .

زخم های ناشی از سوختگی امروزه در بسیاری از کشورها به خصوص ایران زیاد شده است . سوختگی هایی که بعضا عمیق بوده و چهره ی فرد را از بین می برد . طبق آزمایشات انجام شده چیزی در حدود 20 نفر از این روش برای درمان جای زخم ناشی از سوختگی های خود استفاده کردند و بالای 85 درصد نتایج قابل قبولی کسب کرده بودند .

ریزش مو آن هم به صورت سکه ای یکی از رایج ترین مدل های ریزش می باشد ولی امروزه با استفاده از میکرونیدلینگ شما می توانید در طی یک دوره درمانی خاص این مشکل خود را برطرف سازید . تکنولوژی میکرونیدلینگ امروزه در بسیاری از موارد کارساز می باشد و تاثیرات شگفت آوری به جای می گذارد . این روش ایمن در کنار کم هزینه بودن آن به جرات به موثرترین روش درمانی در جهان تبدیل شده است . امروزه بسیاری از متخصصین در کلینک های خود از روش درمانی میکرونیدلینگ استفاده می کنند .

حتما بخوانید :