آی پی ال خانگی
آیا تا به حال درباره آی پی ال خانگی مطلبی شنیده اید؟
می 9, 2017
آیا درماپن همان میکرونیدلینگ است؟
آیا درماپن همان میکرونیدلینگ است؟
می 13, 2017
آی پی ال خانگی
آیا تا به حال درباره آی پی ال خانگی مطلبی شنیده اید؟
می 9, 2017
آیا درماپن همان میکرونیدلینگ است؟
آیا درماپن همان میکرونیدلینگ است؟
می 13, 2017
میکرونیدلینگ و معجزات زیبایی پوستی

میکرونیدلینگ و معجزات زیبایی پوستی

میکرونیدلینگ یکی از روش های فوق العاده جهت جوان سازی پوست است. این روش در سال 1995 برای اولین با کشف شد. با کشف این روش تغییرات شگفت انگیزی در عرصه زیبایی و پوست حاصل شد. میکرونیدلینگ با وارد نمودن سوزن های زیر جلدی موجب خراش پوست در حد کنترل شده ای می شود. این روش موجب تحریک پوست به کلاژن سازی و شروع فرایند بهبودی و ترمیم پوست می شود و در نهایت پوستی شفاف، جوان و بدون عارضه خواهید داشت. در واقع میکرونیدلینگ معجزات زیبایی پوستی بسیاری ایجاد نمود که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.
پس از مشاهده این فرایند معجزه آسا در پوست و زیبایی آن دانشمندان در فکر استفاده از محلول ها و فاکتور های خاص بر روی پوست شدند. بدین ترتیب پس از انجام میکرونیدلینگ بر اساس هدف انجام میکرونیدلینگ اقدام به آغشته نمودن آن قسمت از پوست به محلول ترمیمی مورد نظر نمودند. پوست هم زمان تحریک به کلاژن سازی شده و همچنین فاکتور ترمیمی را نیز دریافت نموده و بدین ترتیب بسیاری از مشکلات پوستی بهبود می یافت.

کاربرد های میکرونیدلینگ را بدانید

برطرف کردن چین و چروک پوست با میکرونیدلینگ
بر طرف کردن چین و چروک پوست با میکرونیدلینگ به این ترتیب است که با استفاده از میکرونیدلینگ و فاکتور های رشد، رشته های کلاژن و الاستین افزایش یافته و موجب برطرف شدن چین و چروک می شود.
برطرف کردن جای زخم (اسکار) با میکرونیدلینگ
برطرف کردن جای زخم (اسکار) با میکرونیدلینگ به این صورت است که انجام میکرونیدلینگ موجب شکستن بافت اسکار و ترمیم مجدد آن می شود و این امر موجب از بین بردن و بهبود جای زخم پوست می شود.
برطرف نمودن جای سوختگی با میکرونیدلینگ
یکی از معجزه آسا ترین کاربرد های میکرونیدلینگ برطرف نمودن جای سوختگی با میکرونیدلینگ است. این امر دقیقا مانند روش قبلی با شکستن بافت سوخته پوست و ترمیم مجدد آن صورت می گیرد.
برطرف نمودن استرچ مارک یا ترک پوستی با میکرونیدلینگ
حتما بارها از خانم ها شنیده اید که ازبین بردن ترک پوستی برایشان بسیار حائر اهمیت است. برطرف نمودن استرچ مارک یا ترک پوستی با میکرونیدلینگ یکی از بهترین کاربرد های این دستگاه است.
برطرف نمودن ریزش مو و تقویت آن با میکرونیدلینگ
یکی دیگر از کاربرد های میکرونیدلینگ برطرف نمودن ریزش مو و تقویت آن با میکرونیدلینگ است. در این روش خون رسانی به مو با استفاده از میکرونیدلینگ افزایش یافته و با استفاده از محلول های مخصوص تقویت مو و افزایش مواد مغذی مورد نیاز مو، رشد آن افزایش یافته و تقویت خواهد شد.
ازبین بردن لک های پوستی با میکرونیدلینگ
لک های پوستی یکی از شایع ترین دلایل مراجعه به مراکز مراقبت از پوست و زیبایی است. استفاده از میکرونیدلینگ خصوصا در صورتی که دستگاه خانگی آن موجود باشد هم موجب از بین بردن لک های پوستی شده و هم میزان هزینه فرد را کاهش می دهد. استفاده از میکرونیدلینگ خانگی بسیار مقرون به صرفه است. چرا که فرد یک بار جهت خریداری آن هزینه می نماید و به دفعات مشکلات پوستی، زیبایی و… خود را رفع می نماید.

حتما بخوانید :