متددهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی
متدهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی
آوریل 18, 2017
سرطان با لیزر موهای زائد
سرطان با لیزر موهای زائد
آوریل 23, 2017
متددهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی
متدهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی
آوریل 18, 2017
سرطان با لیزر موهای زائد
سرطان با لیزر موهای زائد
آوریل 23, 2017
نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه

نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه

موهای زائد یکی از مواردی است که در تضاد با زیبایی است. به همین دلیل عده کثیری به دنبال راه های رهایی از شر موهای زائد هستند. روش های مختلفی از دیر باز وجود داشته که استفاده از آن ها با درد و عوارض مختلفی همراه بوده است.

تحمل درد هر دو هفته یکبار کمی عذاب دهنده است بدین جهت طراحان و فعالیت عرصه تکنولوژی در فکر تولید محصولی مطابق با نیاز های افراد افتادند. محصولی که توان از بین بردن موهای زائد را داشته باشد و پس از مدتی رویش مجدد آن را مختل نماید.

بهترین دستگاهی که با هدف حذف موهای زائد ساخته شد دستگاه لیزر موهای زائد است. این دستگاه در تکنولوژی ها و مدل های مختلفی به بازار عرضه شد. دستگاه لیزر موهای زائد در سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی طرفداران فراوانی کسب نمود. به تازگی انواع خانگی لیزر موهای زائد نیز به بازار عرضه شده که مورد توجه مشتریان زیاده قرار گرفته. با توجه به کاربردی بودن لیزر موهای زائد سوالی که عده کثیری در ذهن دارد این است که آیا نتیجه لیزر موهای زائد در اولین جلسه مشخص است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت خیر! تقریبا هیچ دستگاه زیبایی وجود ندارد که نتیجه مطلوب و نهایی را در اولین جلسه به متقاضی نشان دهد. دستگاه لیزر نیز با عملکرد مطلوب و تایید شده از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از لیزر در جلسات متعدد نتیجه مطلوب خود را نشان می دهد.

واکنش بدن به اولین جلسه لیزر موهای زائد

واکنش بدن به اولین جلسه لیزر موهای زائد اینگونه است که مو های زائد پس از جلسه اول لیزر شروع به ریختن می کند. این روند ممکن است تا یک هفته پس از انجام لیزر آغاز گردد. پس از طی شدن این مرحله که ممکن است دو هفته به درازا کشد، فرد پوستی لطیف و عاری از موهای زائد مشاهده می کند.

این مرحله موقتی است و تعداد بسیاری از موهای زائد مجددا رشد می کند. فرد پس از مشاهده این امر لازم است جلسه دوم مراجعه جهت انجام لیزر موهای زائد را برنامه ریزی نماید. روند کلی از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر به این صورت است. از بین بردن موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر خانگی یا کلینیکی نیازمند مراجعه به صورت مرتب و در زمان بندی های مشخص است.
تعداد جلسات مراجعه جهت لیزر موهای زائد بستگی به نوع پوست و موهای زائد در هر فرد دارد. لیزر موهای زائد در برخی افراد زمان کم تری برده و در برخی افراد نیازمند مراجعات بیشتری است. مشخص نمودن حدود تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد در جلسه مشاوره مشخص می شود. باید بدانید نتیجه گیری از انجام لیزر جهت از بین بردن موهای زائد نیازمند صبر و حوصله است و هیچ نتیجه قطعی یک شبه و در یک یا دو جلسه حاصل نمی شود.

حتما بخوانید :