نظرات در مورد ليزر خانگي دس

بيشتر نظرات در مورد ليزر خانگي دس ، به توقف كامل رشد مو در طي جلسات دوازدهم الي پانزدهم اشاره شده است. البته نتايج اوليه براي افراد مختلف با توجه به شرايط هورموني، ژنتيك، مواد غذايي و دارويي متفاوت خواهد بود معمولا نتايج اوليه براي بيشتر افراد طي جلسات سوم، چهارم و يا پنجم آغاز خواهد شد بيشتر افراد طي اين جلسات روند نازك شدن مو ،كاهش سرعت رشد مو و يا حتي كچلي در بعضي از نواحي را گزارش كرده اند.

نظرات در مورد ليزر خانگي دس به بيشترين رضايت در بين برندهاي مشابه اختصاص داده شده است چرا كه استفاده راحت و آسان از دستگاه، امكان استفاده اين ليزر خانگي جذاب با برق مستقيم و از همه مهمتر كاربرد چندگانه ليزر خانگي دس در منزل از مواردي است كه بيشترين رضايت افراد را به همراه داشته است و لذا افراد به راحتي و بدون حضور متخصص ميتوانند علاوه بر ليزر رفع موهاي زائد، از ليزر جوانسازي براي از بين بردن چين و چروك هاي پوستشون نيز استفاده كنند.

عزيزان زيادي نظرات مثبتي را در مورد ليزر خانگي دس در جلسات استفاده شده اعلام كردن و همگي اين عزيزان در نظرسنجي كه توسط كمپاني سازنده اتخاذ شده است، درمان ليزر را بسيار منظم بدون حتي يك جلسه وقفه طي كرده اند.

نظرات کاریران لیزر خانکی دیس