جوانسازی پوست با لیزر
لیفت صورت با لیزر
سپتامبر 10, 2017
کاربردهای میکرونیدلینگ
کاربردهای میکرونیدلینگ
سپتامبر 23, 2017
جوانسازی پوست با لیزر
لیفت صورت با لیزر
سپتامبر 10, 2017
کاربردهای میکرونیدلینگ
کاربردهای میکرونیدلینگ
سپتامبر 23, 2017
کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست

کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در شاخه پزشکی، روش های زیادی برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که همه این روش ها در کنار مزایایی که دارند، عوارضی را نیز به دنبال دارند و همین امر سبب می شود که هر فرد برای ترمیم و زیباسازی پوست خود، به دنبال روشی باشد که مزیت های آن نسبت به روش های دیگر بیشتر است. در میان کلیه روش های موجود، درماپن نیز به عنوان یکی از متدهای نوین برای لایه برداری و اقدامات زیبایی روی پوست صورت شناخته شده است.

درماپن چیست

اکثر افراد درماپن را با میکرونیدلینگ اشتباه می گیرند زیرا این دو روش بسیار به هم شباهت دارند ولی علی رغم این حجم شباهت، تفاوت بین درماپن و میکرونیدلینگ قابل چشم پوشی نیست.

در روش درماپن، قلمی که در دستگاه وجود دارد، حاوی سوزن هایی است که به صورت عمودی روی پوست حرکت می کند و باعث  ایجاد سوراخ های کوچک روی پوست می گردد. در این زمان پوست برای ترمیم این سوراخ ها، کلاژن بیشتری تولید می کند در نتیجه این عمل، پوست شادابی و زیبایی خود را به دست می آورد.

کاربرد های روش درماپن

1-     درمان جای جوش

در این روش با تحریک پوست در پاسخ به سوراخ های ایجاد شده، کلاژن تولید شده و سبب می شود که در محل جای جوش، منافذ پوست بسته شده و جای آکنه عمق کمتری داشته باشد.

2-    حذف چروک های پوست

ما می دانیم که چروک صورت در اثر کمبود کلاژن ایجاد می شود پس این روش به خوبی تولید کلاژن را تحریک می کند.

3- درمان ترک های پوستی یا استرچ مارک

ترک های پوستی یکی از عارضه های پوستی است که افراد در زمان بلوغ و خانم ها در زمان بارداری نیز با آن روبرو می شوند. این ترک ها پس از از بین رفتن عروق خونی، به رنگ کمرنگ تر از پوست تبدیل می شوند و زیبایی پوست را کم می کنند که درماپن روش عالی برای درمان آن ها است.

4-  درمان جای سوختگی و زخم

اسکار های ناشی از زخم، بخیه و سوختگی ها را با روش درماپن به خوبی می توان درمان نمود.

5-  درمان لکه های صورت

دلایل بروز لکه های صورت متفاوت است و برخی ارثی و برخی دیگر ناشی از شرایط زندگی است. درماپن می تواند لکه هایی از قبیل لکه های پیری، حاملگی، ماه گرفتگی و… را درمان نماید.

حتما بخوانید :