یکی مسائلی که همه ما کم و بیش با آن درگیر هستیم، مسئله پاکسازی و لایه برداری پوست به ویژه صورت است. هر کس متناسب با شدت عارضه ای که به پوست صورتش وارد شده و منجر به از بین رفتن شادابی پوست شده است، تمایل دارد که با کمک بهترین و سریع ترین روش ممکن، بتواند مجددا از داشتن یک پوست زیبا و شاداب لذت ببرد. از طرف دیگر لازم است بدانید که برخی افراد به این مسئله بی اهمیت هستند و درست زمانی تصمیم می گیرند که به صورت خود اهمیت داده و عمل پاکسازی را انجام دهند که دیر و باید زمان و هزینه بیشتری را برای این منظور صرف کنند. پس بهترین کار ممکن این است که هر هفته در کنار تمام امور شخصی خود، لایه برداری پوست را هم انجا دهید.

برای پاکسازی صورت، برخی افراد به شما پیشنهاد می کنند که خودتان ماسک هایی را تهیه کرده و برای این منظور استفاده کنید ولی لازم است بدانید که این روش دو عیب عمده دارد:

1-   شما جنس پوست خود را نمی دانید لذا ممکن است این ماسک برای پوست شما مناسب نبوده و در نتیجه نه تنها پاکسازی صورت نگیرد بلکه مشکلات پوستی ار هم به وجود بیاورد.

2-   تهیه این ماسک ها هم به هزینه بیشتر نیاز دارد و هم این که مدت زمان تاثیر آن طولانی تر خواهد بود.

امروزه دستگاه های فیس براش برای این منظور وارد بازار شده اند که شما می توانید به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، به صورت هفتگی، پوست خود را تمیز کنید. شما یکبار هزینه خرید دستگاه را پرداخت می کنید و از آن پس می توانید بارها و بارها از تاثیرات آن بهره مند شوید.

برای خرید دستگاه های فیس براش، دو راه وجود دارد

1-   خرید حضوری

در این روش شما باید به شرکت های فروشنده فیس براش مراجعه کرده و با مشورت با کارشناس فروش، بهترین برند را انتخاب و خریداری کنید.

2-   خرید اینترنتی

اما در این روش شما می توانید به صورت غیر حضوری فیس براش مورد نظر خود را بخرید که برای این منظور هم می توانید به سایت شرکت فیس براش مد نظر خود مراجعه کرده و خرید خود را ثبت کنید و هم این که به سراغ کانال تلگرام شرکت توزیع کننده رفته و در آن جا با ارتباط با ادمین کانال، درخواست خود را بیان کنید. مهمترین حسن خرید از طرق تلگرام این است که در کانال، تمامی اطلاعات لازم جهت خرید هر یک از برندهای فیس براش، به طور دقیق بیان می شود.