شانه لیزری مدل هرمکس اولتیما 9
شانه لیزری مدل هرمکس اولتیما 9 (HAIRMAX ULTIMA 9)
مارس 23, 2019
لیزر خانگی سیلک پرو
قيمت دستگاه ليزر خانگي موهاي زائد
می 6, 2019
شانه لیزری مدل هرمکس اولتیما 9
شانه لیزری مدل هرمکس اولتیما 9 (HAIRMAX ULTIMA 9)
مارس 23, 2019
لیزر خانگی سیلک پرو
قيمت دستگاه ليزر خانگي موهاي زائد
می 6, 2019

خريد دستگاه ليزر خانگي ارزان

با گذشت زمان و پيشرفت علم و تكنولوژي،در حال حاضر درمان ليزر، بهترين و موثرترين روش براي از بين رفتن موهاي زائد انتخاب شده است.اما با دغدغه ها و درگيري هاي روز افزون،صرف وقت در مراكز كلينيكي، رفت و آمد در خيابان هاي شلوغ براي رسيدن به اين مراكز،اون هم به مدت شش ماه واقعا خسته كننده است،براي همين هميشه اين سوال در ذهن ما مطرح مي شود كه آيا دستگاه ليزر خانگي خوبه؟ مي توان گفت يكي از بهترين راه حل ها، داشتن ليزر خانگي است تا بتوانيم با استفاده منظم، از درمان ليزر در منزل با صرف كمترين وقت و هزينه و همينطور كارايي و اثربخشي فوق العاده از ليزر خانگي لذت ببريم.
اما واقعا در بين برندهاي متعدد خريد دستگاه ليزر خانگي ارزان اما موثر و كارآمد بسيار سخت است. اخيرا با پيشرفت تكنولوژي ،سيستم هاي نوري به دليل فعاليت در بازه اي از طول موج ها، كارايي هاي متعددي را براي افراد فراهم ميكنند.
در جديدترين سيستم هاي نوري كلينيكي و خانگي،سه الي پنج لامپ با كارايي هاي متعدد تعبيه شده كه در واقع با تعويض هر كدام از لامپ ها، كارايي دستگاه را ميتوان به راحتي تغيير داد.
از جمله اين لامپ ها مي توان به لامپ رفع موهاي زائد، لامپ جوانسازي كه جهت رفع چين و چروك هاي سطحي بسيار كارآمد است و لامپ رفع جوش كه موجب رفع جوش هاي سرسفيد از سطح پوست شما مي شود. مي توان نتيجه گرفت كه سيستم هاي نوري با اثربخشي هاي سريع و چشمگير و كارايي هاي متعدد جز سيستم هاي ليزر ارزان محسوب مي شود كه از جمله اين سيستم ها مي توان به ليزر خانگي دس و لیزر خانگی لسکلتون اشاره نمود كه با سه لامپ رفع موهاي زائد، جوانسازي و رفع آكنه از بهترين گزينه ها براي خريد دستگاه ليزر خانگي ارزان و موثر است.