لیزر خانگی دس مدل GP590

لیزر خانگی دس مدل GP590 پیشرفته ترین گزینه برای خرید لیزر خانگی محسوب می شود، زیرا ویژگی های بسیار خوبی نسبت به سایر لیزرها دارا می باشد.

کارایی سه گانه دستگاه لیزر خانگی دس مدل GP590:

یکی از مهمترین مزیت های دستگاه ای پی ال خانگی DEESS مدل GP590 کارایی چندگانه دستگاه است بدین گونه که با تعویض فیلتر (تغییر طول موج) عملکرد دستگاه تغییر خواهد کرد. لیزر خانگی دس مدل GP590 سه فیلتر مختلف برای رفع موهای زائد، جوانسازی پوست (رفع شل شدگی و چین چروک های سطحی پوست ) و رفع لک و آکنه دارد که با وجود این دستگاه کلینک شخصی خود را در منزل خواهید داشت و از صرف وقت و پرداخت هزینه های گزاف کلینیکی بی نیاز خواهید داشت.

DEESS GP590 سه کارایی مختلف لیزر خانگی دس

DEESS GP590 سه کارایی مختلف لیزر خانگی دس

شات نامحدود:

یکی دیگر از مشخصه های ویژه دستگاه لیزر خانگی دس مدل GP590 ، شات نامحدود دستگاه است، که دلیلی دیگر برای انتخاب این دستگاه است. لیزر خانگی دس مدل GP590 برای مصارف شخصی و خانگی یک استفاده نامحدود را تضمین می کند.

قابلیت شات اتومات:

لیزر دس مدل GP590 را هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات میتوانید استفاده کنید یعنی با قرار دادن روی حالت اتومات دیگه نیاز به زدن هیچ دکمه نیست و فقط کافیه لیزر را روی پوستتان بزارید تا بصورت اتومات شات بزند.

سریعترین لیزر خانگی:

سرعت شات زدن لیزر خانگی دس مدل GP590 در مقایسه با لیزرهای دیگر بسیار بسیار سریعتر می باشد (حداقل سه برابر سرعت بیشتر)

DEESS-GP590 سریع ترین لیزر خانگی دس

منبع تغذیه برق مستقیم:

استفاده از باتری به عنوان منبع تغذیه در لیزر های خانگی دارای مشکلاتی از قبیل خرابی باتری و کم نگه داشتن شارژ و از همه مهم تر طولانی شدن پروسه درمان به علت صرف وقت زیاد برای شارژ مجدد دستگاه لیزر می باشد. دستگاه لیزر خانگی دس با بهرگیری از منبع تغذیه دایمی (برق مستقیم) برای مصرف کنندگان این امکان را فراهم می کند تا درمان یکنواختی را تجربه نمایند.

دارا بودن سیستم الکتریکی خنک کننده پوست:

با وجود این ویژگی بسیار عالی دیگر نیاز به استفاده از بی حسی و کمپرس یخ نیست و بدون هیچ دردی میتوانید لیزر انجام دهید.

بهترین انتخاب برای سالن های زیبایی:

دستگاه لیزر رفع موهای زائد DEESS مدل GP590 مناسب ترین گزینه در بین لیزر های خانگی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به دلایل زیر می باشد:
1.سرعت شات زدن بسیار بالا(سریعترین لیزر خانگی)
2.کاربرد 3 گانه دستگاه ( رفع موهای زائد، جوانسازی پوست ، رفع لک و آکنه )
3.کارکردن با برق مستقیم
4.شات اتومات
5.امکان استفاده برای چندین نفر در طول روز با رعایت مسائل بهداشت
6.داشتن خنک کننده پوست

تائیدیه های دستگاه DEESS مدل GP590

یکی از نکات قابل توجه و مهم برای انتخاب دستگاه لیزر رفع موهای زائد خانگی، داشتن تائیدیه های معتبر می باشد. آی پی ال خانگی دیس دارای مهمترین تائید اروپا CE و همچنین استاندارد LVD و EMC و همچنین تائیدیه سازمان غذا و داروی امریکا FDA می باشد و در نتیجه اثربخشی و ایمنی دستگاه با توجه به تائیدیه های ذکر شده تضمین شده است.

هونام تجهیز با اهمیت دادن به سلامت و زیبایی پوست شما عزیزان، بر آن گشته است با ارائه یکی از بهترین لیزرهای خانگی، زیبایی را به شما هدیه دهد، با کمی مطالعه و تحقیق به راحتی میتوانید متوجه مزیت های لیزر دیس مدل GP590 بشوید و با خیال راحت این دستگاه را تهیه بفرمایید.