میکرودرم ابریژن الماس نیودرمو مدل nd9001
دسامبر 1, 2019
برترین و قدرتمندترین لیزر خانگی چه دستگاهی است؟؟؟
آگوست 22, 2020
میکرودرم ابریژن الماس نیودرمو مدل nd9001
دسامبر 1, 2019
برترین و قدرتمندترین لیزر خانگی چه دستگاهی است؟؟؟
آگوست 22, 2020

لیزر خانگی لسکلتون سری اولترا ULTRA آخرین ورژن از سری محصولات لیزرهای خانگی لسکلتون می باشد که با بهبود عملکرد و رفع نقاط ضعف محصولات قبلی جایگاه بسیار خوبی در بین لیزر های خانگی بدست آورده است. از ویژگی های سری ULTRA بهبود عملکرد , بهبود سرعت فن دستگاه می باشد که سری اولترا را از سری های قدیمی آن متمایز ساخته است.

مدل های لیزر خانگی لسکلتون سری اولترا

1.لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T002 ULTRA

2.لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009 ULTRA

3.لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009i ULTRA

4.لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011c ULTRA

لیزر خانگی رفع موهای زائد لسکلتون LESCOLTON مدل T009 ULTRA،  این دستگاه از تکنولوژی نوری جهت از بین بردن موهای زائد بهره می برد نکته بسیار مهم که موجب تمایز این دستگاه لیزر خانگی نسبت به دستگاه های مشابهش خواهد شد کارایی دوگانه دستگاه است که علاوه بر رفع موهای زائد، افراد میتوانند از لامپ جوانسازی در منزل برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست خود اقدام کنند. مدل T009 ULTRA با امکان تعویض لامپ و تهیه لامپ اضافه امکان استفاده نامحدود را نسبت به مدل قدیمی تر فراهم نموده است. به دلیل طراحی منحصر به فرد مدل T009 ULTRA افراد میتوانند با تنظیم سطح انرژی مورد نیاز و انتخاب روش لیزر دستی یا خودکار در راحتترین شکل کل نواحی بدن را لیزر نمایند.

لیزر خانگی رفع موهای زائد لسکلتون LESCOLTON مدل T011C ULTRA ، سری ULTRA مدل T011C نواقص سری های قبل مدل T011C رو برطرف کرده و به موجب آن تعداد شات بیشتر و اثربخشی کارآمدتر و سریعتری را نسبت به مدل قدیمی تر لسکلتون ضمانت میکند ،این دستگاه از تکنولوژی نوری جهت از بین بردن موهای زائد بهره می برد، نکته بسیار مهم که موجب تمایز این دستگاه لیزر خانگی نسبت به دستگاه های مشابهش خواهد شد سیستم خنک کننده قوی دستگاه می باشد که موجب خواهد شد افراد درمان لیزر را کاملا بدون احساس درد و یا سوزش انجام دهند و همچنین کارایی دوگانه دستگاه است که علاوه بر رفع موهای زائد، افراد میتوانند از حالت جوانسازی در منزل برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست خود اقدام کنند.