لیزر خانگی GP590
لیزر خانگی GP590 پیشرفته ترین دستگاه لیزر خانگی
جولای 26, 2022
جوانسازی پوست با لیزر
جوانسازی پوست با لیزر
آگوست 4, 2022
لیزر خانگی GP590
لیزر خانگی GP590 پیشرفته ترین دستگاه لیزر خانگی
جولای 26, 2022
جوانسازی پوست با لیزر
جوانسازی پوست با لیزر
آگوست 4, 2022

اگر از اصلاح، کندن و یا استفاده از موم برای موهای زائد رضایت ندارید، دستگاه لیزری حذف موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

این دستگاه یکی از رایج ترین روش‌های مورد استفاده در ایالات متحده است.

این دستگاه نور کاملاً متمرکز شده را به فولیکول‌های مو می‌تاباند. رنگ دانه فولیکول‌ها این نور را جذب می‌کنند و این کار موجب از بین رفتن مو می‌شود.

مزیت‌های استفاده از این دستگاه

استفاده از این دستگاه‌ها مزایایی دارد که عبارتند از:

1.     دقت. با استفاده از لیزر می توان به صورت انتخابی موهای تیره و ضخیم را هدف قرار داد، در حالی که به پوست پیرامون آن آسیبی وارد نشود.

2.     سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند همزمان موهای زائد زیادی را از بین ببرد.

حذف موهای زائد محل‌های کوچکتر مانند لب بالایی را می‌توان در کمتر از یک دقیقه انجام داد و مناطق بزرگتر مانند پشت و یا پاها ممکن است یک ساعت زمان نیاز دارند.

3.      قابلیت پیش بینی. بسیاری از بیماران به طور متوسط پس از 3 تا 7 جلسه، موهای زائد خود را به صورت دائمی‌ از دست می‌دهند.

جهت بازدیداز محصولات پرفروش هونام تجهیز کلیک کنید

آمادگی برای حذف موهای زائد

شش هفته پیش از استفاده از این دستگاه، باید برداشتن موهای زائد، استفاده از موم و الکترولیز را محدود نمایید، چون موارد اشاره شده ریشه مو را به صورت موقتی حذف می‌کنند.

همچنین از شش هفته پیش از استفاده از دستگاه باید از قرارگیری در معرض اشعه خورشید اجتناب کنید.

اشعه خورشید اثربخشی استفاده از لیزر را کاهش می‌دهد و پس از استفاده از دستگاه نیز ممکن است آفتاب سوختگی شدیدی را به علت عدم از بین رفتن ملانین (لایه محافظ پوست در برابر اشعه خورشید) برای شما بوجود بیاورد.

پیش از شروع به کار نیز موهای زائدی که قرار است حذف شوند باید کوتاه شوند تا حدی که فقط چند میلیمتر بالاتر از سطح پوست باشند.

نکته : کسب اطلاعات کافی در خصوص نوع پوست و موی خود و انتخاب دستگاه مناسب با آن و همچنین مطالعه راهنمای دستگاه خریداری شده ضروری می‌باشد.