لیزر خانگی GP590 پیشرفته ترین گزینه برای خرید لیزر خانگی محسوب می شود، زیرا ویژگی های بسیار خوبی نسبت به سایر لیزرها دارا می باشد. با توجه به استقبال روز افزون از دستگاه های لیزرخانگی رفع موهای زائد درسال های اخیر، برآن شدیم به منظور راهنمایی شما عزیزان درانتخاب دستگاه خانگی مناسب،مطالبی را در قالب فاکتورهای مهم در انتخاب لیزر خانگی و برتری های دستگاه GP590 سبزآبی کمپانی GSD در هر بخش بیان کنیم،امید است این متن برای دوستان مفید واقع شود.

فاکتور های مهم در انتخاب لیزر خانگی

1-قدرت دستگاه:

یکی از اصلی ترین فاکتور ها در انتخاب لیزر خانگی قدرت یا توان دستگاه است که با افزایش قدرت ، اثربخشی دستگاه بهبود می یابد و بر حسب ژول بر سانتیمتر مربع بیان می شود، در حال حاضر دستگاه GP590 سبزآبی کمپانی GSD بعد از دستگاه لیزر دایود سیلک پرو به تایید سازمان غذا و دارو امریکا FDA قدرتمندترین لیزر خانگی رفع موهای زائد محسوب می شود.

2-منبع تغذیه:

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر توان زیادی برای استفاده مداوم نیاز دارند بنابر این استفاده از دستگاه های شارژی(دارای باطری) به علت اتمام سریع شارژ در حین درمان،خراب شدن باطری وهمچنین صرف وقت زیاد و عدم یکنواختی درمان (به علت کاهش قدرت باطری درحین درمان ، قدرت لیزر کاهش میابد) توصیه نمیشود. دستگاه لیزر خانگی GP590 بر خلاف دستگاه های قدیمی موجود با برق مستقیم کار می کند و این امکان را برای شما فراهم می نماید که برای چندین ساعت به طور مداوم (بدون کاهش قدرت لیزر) از دستگاه استفاده کنید و از درمان بی نظیر خود لذت ببرید.

3-طراحی و وزن دستگاه:

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر باید زمان زیادی در دست کاربران باشند وزن و طراحی دستگاه فاکتور مهمی در انتخاب می باشد، لیزر خانگی GP590 سبز آبی با توجه به تکنولوژی جدید و طراحی بروز دارای ساختار ارگونومیک و وزنی سبک تر (به علت عدم استفاده از باطری) نسبت به دستگاه های قدیمی موجود در بازار می باشد.

لیزر خانگی GP590

4- کارایی سه گانه دستگاه لیزر خانگی GP590 سبز آبی:

یکی از مهمترین مزیت های دستگاه لیزر خانگی GP590 ، کارایی چندگانه دستگاه است بدین گونه که با تعویض فیلترها (تغییر طول موج) عملکرد دستگاه تغییر خواهد کرد. دستگاه لیزر خانگی GP590 ، سه فیلتر مختلف برای رفع موهای زائد، جوانسازی پوست (رفع شل شدگی و چین چروک های سطحی پوست ) و رفع لک و آکنه دارد که با وجود این دستگاه کلینک شخصی خود را در منزل خواهید داشت و از صرف وقت و پرداخت هزینه های گزاف کلینیکی بی نیاز خواهید داشت.

5-درد دستگاه:

دستگاه لیزر خانگی GP590 سبز آبی دارای سیستم الکتریکی خنک کننده پوست می باشد که با وجود این ویژگی بسیار عالی دیگر نیاز به استفاده از بی حسی و کمپرس یخ نیست و بدون هیچ دردی میتوانید لیزر انجام دهید و کمپانی GSD مدعی حداقل درد ممکن در بین تمامی لیزر های خانگی می باشد.

6-تاییدیه های دستگاه (ایمنی و ا ثر بخشی):

داشتن تاییدیه های معتبر اصلی ترین فاکتور در انتخاب لیزر خانگی مناسب می باشد چرا که وجود این تاییدیه ها اثر بخشی و ایمن بودن دستگاه را تایید می کند. دستگاه GP590 دارای تمامی تاییدیه های معتبر جهانی از جمله تاییدیه اف دی ای امریکا و سی ای اورپا و هم چنین ایزو کنترل کیفیت دستگاه های پزشکی می باشد که اثر بخشی، ایمنی و کیفیت دستگاه GP590 را تضمین می کند.

7- سریعترین لیزر خانگی:

سرعت شات زدن لیزر خانگی دس مدل GP590 در مقایسه با لیزرهای دیگر بسیار بسیار سریعتر می باشد (حداقل سه برابر سرعت بیشتر)

و در کوتاه ترین زمان ممکن، می توانید جلسه درمان لیزر خود را تکمیل نمایید

8- شات نامحدود:

یکی دیگر از مشخصه های ویژه دستگاه لیزر خانگی دس مدل GP590 ، شات نامحدود دستگاه است، که دلیلی دیگر برای انتخاب این دستگاه است. لیزر خانگی دس مدل GP590 برای مصارف شخصی و خانگی یک استفاده نامحدود را تضمین می کند.

9-قابلیت شات اتومات:

لیزر دس مدل GP590 را هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات میتوانید استفاده کنید یعنی با قرار دادن روی حالت اتومات دیگه نیاز به زدن هیچ دکمه نیست و فقط کافیه لیزر را روی پوستتان بزارید تا بصورت اتومات شات بزند.

امید بر آن است توانسته باشیم با ارائه مطالب مفید و کاربردی شما عزیزان را در انتخاب قدرتمندترین، بهترین لیزر و پیشرفته ترین دستگاه لیزر خانگی مساعدت نماییم.

برای خرید لیزر خانگی GP590 کلیک کنید

کلمات کلیدی :

بهترین لیزر خانگی,دستگاه رفع موهای زائد خانگی,لیزر خانگی دس مدل GP590,معتبرترین برند لیزر خانگی,قدرتمندترین لیزر خانگی,قوی ترین لیز خانگی, دستگاه لیزر خانگی بدن, خرید اینترنتی دستگاه لیزر خانگی, فروش دستگاه لیزر خانگی

تریا یا سیلک پرو,تفاوت تریا 4X با سیلک پرو، لیزر خانگی دس