راز زیبایی و سلامت صورت، مراقبت از پوست است. جالب است بدانید که پوست ما که در خارجی ترین لایه بدن قرار گرفته است، همان گونه که بیشتر در معرض تخریب قرار دارد، خیلی سریع هم تجدید شده و ترمیم می شود. لذا در صورتی که شما دچار عارضه پوستی شوید، این نگرانی را نخواهید داشت که چگونه سامتی پوستتان را مجددا باز گردانید. با توجه به آن چه گفته شد، شما برای داشتن یک پوست سالم و شاداب، باید از آن مراقبت کنید که مهمترین راه مراقبت، پاکسازی پوست است.

زمانی که پوست در تماس با هوای بیرون قرار می گیرید و یا زمانی که شما از مواد آرایشی استفاده می کنید، هر دو عامل منجر به ایجاد یک لایه اضافی روی پوست شده و تنفس آن را با مشکل مواجه می کند. لذا شما در چند حالت، نیاز به پاکسازی پوست دارید:

1-   وجود هوای آلوده در محل زندگی

2-   استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی بر روی صورت

3-   وجود عارضه های پوستی همانند جوش و جوش های سر سیاه

روش های مختلفی برای لایه برداری پوست وجود دارد برای مثال استفاده از ماسک های خانگی، مواد شیمیایی و یا دستگاه های فیس براش.

ما همیشه باید از روش هایی استفاده کنیم که بیشترین بازدهی و کمترین عارضه را داشته باشند در این صورت است که می توانیم سلامت پوست خود را تضمین کنیم. در حال حاضر، توصیه بر این است که در انتخاب روش پاکسازی پوست، از فیس براش استفاده شود. حتما این سوال برای شما پیش خواهد آمد که با توجه به فعالیت برندهای مختلف در این زمینه، ایده آل ترین برند کدام است؟ ما سعی کرده ایم که در مقالاتی، مهمترین و معتبرترین برندهای موجود را معرفی کنیم و در این مقاله نیز به معرفی دستگاه فیس براش کیوت اسکین می پردازیم.

ویژگی های دستگاه فیس براش کیوت اسکن

1-   این دستگاه، پاکسازی پوست را به صورت عمقی انجام داده و در نتیجه منجر به درخشندگی پوست شده و فاصله میان هر بار لایه برداری را طولانی تر می کند.

2-   با چرخش بر روی پوست، منجر به افزایش خون رسانی به پوست شده و در نتیجه شفافیت صورت افزایش می یابد.

3-   شما می توانید سرعت چرخش دستگاه بر روی پوست خود را متناسب با نوع پوست، کنترل کنید برای مثال هر چه پوست شما ضخیم تر باشد، سرعت چرخش را باید بیشتر کنید.

4-   یکی از مدل های کیوت اسکین مجهز به 5 سر است که هر یک برای قسمتی طراحی شده اند. که شامل:

–       براش سنگ پا برای زانو، آرنج و کف پا

–       براش زرد رنگ برای پوست ها حساس و تمیز کردن دور چشم

–       براش مشکی برای لایه برداری هفتگی

–       براش آبی مناسب برای تمامی پوست با قدرت لایه برداری زیاد

–       براش بدن جهت تمیز کردن پوست کلیه نواحی بدن