قیمت لیزر موهای زائد

بسیاری از افراد هستند که به دنبال هزینه های مقرون به صرفه در انجام عمل لیزر می باشند . قیمت لیزر موهای زائد با توجه به منطقه تحت درمان مانند صورت , پا , بیکینی و جاهای دیگر ممکن است متفاوت باشد و فاکتورهای مختلفی در این زمینه دخیل می باشد .

به طور معمول مناطق درمانی کوچک تر همانند صورت قیمت های بسیار پایین تری دارند . در حالی که مناطق بزرگتر همانند پاها و کمر هزینه هایی به مراتب بیشتر دارند . مهمترین نکته که باید در نظر گرفت طول درمان متفاوت در هر فرد نسبت به فرد دیگر است در برخی از افراد بین 4 تا 6 جلسه نیاز است تا باعث کاهش رشد مو در مناطق مورد نیاز شود . به همین دلیل است که قیمت لیزر موهای اضافی همیشه دارای پکیج های تخفیفی قابل توجه ای می باشد مخصوصا اگر کل بدن را شامل شود . متاسفانه به این علت که لیزر موهای زائد یک رویه کاملا انتخابی می باشد شرک های بیمه تعهد مالی نسبت به این اقدام ندارند . به همین دلیل بسیار از افراد چون به این عمل اعتقاد دارند و آن را برای خود مفید می دانند ترسی از هزینه های بعضا گزاف آن ندارند .

هزینه ی لیزر موهای زائد

به طور معمول هزینه لیزر در اکثر کشورها بین 150 تا 500 دلار می باشد و این قیمت کاملا بستگی به ناحیه تحت درمان دارد . در اکثر مواقع هرچه سطح درمان لیزر کوچکتر باشد هزینه های آن نیز کم می شود . به طور مثال هزینه لیزر در کشوری مانند کشور آمریکا طبق تعرفه ی صنف جراحان پلاستیک چیزی در حدود 429 دلار می باشد .

انتخاب کلینیک با بهترین قیمت لیزر موهای زائد

هر کلینیک بسته به نوع موقعیت مکانی خود می تواند تعرفه های متفاوتی داشته باشد . برخی با پیشنهاد پکیج های گوناگون این فرصت را می دهند تا بتوانید با صرف هزینه های کمتر دسترسی راحت تری به مزایای لیزر درمانی داشته باشید . کلینیک هایی که صرفا در لیزر موهای زائد تخصص دارند نسبت به مراکز تخصصی پوست و جراحی هزینه های کمتری را شامل می شوند .
گزینه های انتخابی برای انجام فرآیند لیزر موهای زائد :
به طور معمول اکثر کلینیک ها گزینه های متفاوتی برای بیماران خود از لحاظ مالی دارند تا بتوانند به این وسیله جذب بیمار بیشتری برای خود داشته باشند . شما می توانید قبل از اقدام به انجام فرآیند با دکتر و متخصص مربوطه صحبت کرده و طی مشاوره های مخصوص و با توجه به نوع پوست و ضخامت موهای خود از هزینه های لیزر موهای اضافه مطلع شوید .
تعداد جلسات مورد نیاز :
بدون شک یکی از پارامترهایی که تاثیر به سزایی در میزان هزینه لیزر شما دارند تعداد جلسات مورد نیاز می باشد و این خود به ساختار موی هر فرد مربوط می شود . برخی با صرف وقت و هزینه در 4 جلسه یا کمتر می توانند به هدف خود برسند در حالی که دیده شده است تعداد جلسات مورد نیاز به 8 جلسه نیز رسیده است . هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد به طبع هزینه لیزر موهای زائد نیز بیشتر می شود ولی با استفاده از برخی امکانات مانند پرداخت سریع تر تمام جلسات بدون شک می توانید از تخفیف های بیشتری بهره مند شوید .
میزان زمان هر جلسه لیزر موهای زائد :
هزینه ها در هر جلسه به دو عامل دیگر نیز بستگی دارند . بدون شک جلسات 30 دقیقه ای هزینه ی کمتری نسبت به جلسات 60 دقیقه ای دارند . از طرفی طول مدت جلسه به میزان ضخامت موهای شما بستگی دارد . همانطور که مشخص است موهای ضخیم تر به جلسات با زمان بیشتری نسب به موهای نازک تر احتیاج دارند .
در نهایت برای اینکه اطلاعات کاملی در زمینه ی قیمت لیزر موهای زائد داشته باشید باید تحقیقات زیادی را انجام دهید زیرا در این مسیر عوامل بسیاری وجود دارد که می توانند به یکدیگر وابسته بوده و بر هم اثر گذاری داشته باشند که همه ی آنها در نهایت بر روی هزینه ای که باید پرداخت کنید تاثیر مستقیم خواهند گذاشت .

با توجه به بالا بودن هزینه درمان در کلینیک های پوست و زیبایی برای رفع موهای زائد، دستگاه های لیزر خانگی با داشتن قیمت مناسب، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و به همین دلیل مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اند. جهت اطلاع از قیمت لیزر خانگی به لینک زیر مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه لیزر خانگی