نور درمانی

پوست انسان به خصوص صورت یکی از حساس ترین اعضای بدن می باشد که مراقبت از آن باعث سرزندگی و شادابی می گردد امروزه به لطف تکنولوژی روشهای مختلفی برای برطرف کردن لک , آکنه و موردهای مشابه از روی صورت وجود دارد که یکی از آنها نور درمانی و یا لایت تراپی می باشد . روش کار این فرآیند درمانی استفاده از ماسک های مخصوص بوده که قابلیت ساطع کردن نور را داشته و که با مکانیسم خاص خود بر روی پوست می تاباند . این کار باعث تحریک سلول های پوست شده و عمل بازسازی را انجام می دهد در نتیجه پوستی شاداب و سرزنده از طریق متد نور درمانی خواهید داشت .
ماسک های نور درمانی از تکنولوژی LED استفاده کرده و نور را با 7 طول موج مختلف بر روی پوست می تاباند و پوستی شاداب را فراهم می سازد . جالب است بدانید که نور درمانی برای اختلالات پوستی , اختلالات خواب و حتی بیماری های روانی نیز استفاده می گردد . ماسک های ال ای دی نور را از طریق قرنیه چشم هدف می گیرند و به مرور زمان باعث رفع این اختلالات می گردد .

برای ثبت سفارش کلیک کنید

ماسک نور درمانی سیلک
خوشبختانه این تکنولوژی امروزه نیز در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد و طیف گسترده ای از درمان ها را شامل می شود . قبل از استفاده از ماسک های LED اگر برای بار اول می باشد که از این متد استفاده می کنید حتما یک عکس قبل فرآیند از صورت خود بگیرید زیرا پس از فرآیند نور درمانی معجزه ای که در پوست شما ایجاد می شود را مشاهده خواهید کرد .

طول موج های ماسک نور درمانی

طول موج های ماسک نور درمانی سیلک

نور قرمز (630-730nm) :
از این طیف نور برای تحریک و ساخت کلوژن استفاده می شود . کلوژن یک پروتئین ضروری می باشد و وظیفه ی آن ترمیم بافت های آسیب دیده و جایگزین شدن به جای بافت های قدیمی می باشد . نور درمانی از طریق طول موج قرمز برای جوانسازی پوست، رفع خطوط ریز صورت و همچنین کوچک کردن منافذ صورت مورد استفاده قرار می گیرد .

ماسک نور درمانی
نور آبی (430-450nm) :
باکتری های موجود در آکنه حاوی موادی به نام پورفرین ها است لایت تراپی در این فرآیند قادر به کشتن پورفرین ها به خاطر طول موج مشخص این ماسک می باشد . همچنین ماسک های نور درمانی حاوی نور آبی برای آرامش افراد حساس نیز بسیار موثر می باشد .
نور سبز (525-550nm) :
یکی از گسترده ترین روش های لایت تراپی استفاده از ماسک های LED با نور سبز است . این ماسک ها به خاطر طول موج مشخص خود بهترین روش برای برقراری تعادل رنگدانه پوست می باشد . کاهش چروک ها , جلوگیری از پیری پوست , سرعت بخشیدن به روند بهبود زخم و محو شدن جای زخم ها از دیگر کاربردهای نور درمانی با استفاده از ماسک نور سبز می باشد .

سفید (400-700nm)
نور سفید به تقویت پوست تضعیف شده میپردازد پوست را از حالت شلی درآورده و تقویت میکند پوست را با فواید بسیار ریلکس میکند.

زرد  (590nm):
• نور زرد بهترین درمان جهت رفع قرمزی پوست میباشد.
• جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد.
• باعث سم زدایی غدد میشود.
• باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود.

فیروزه ای (510nm):
• نور آبی فیروزه ای باعث افزایش متابولیسم سلول های پوست شده و فعالیت آنها را افزایش میدهد.
• روند تولید روغن های طبیعی پوست را افزایش میدهد و به ساخت و ساز بیشتر پروتیین و کلاژن کمک میکند.

بنفش (600nm):
رنگ بنفش که ترکیبی از رنگ قرمز و آبی است تاثیر بسیار مناسبی بر روی ترمیم و حذف آکنه دارد.