داشتن دندان هاي سالم و سفيد از مهمترين علت ها در زيبايي افراد است و ميتوان با يكبار هزينه صحيح،اين سلامتي و زيبايي را سال ها همراه داشت. واتر جت دندان خانگی دستگاهي است كه با پاشيدن آب با فشار به دندان ها و لثه ها ،جرم هاي باقي مانده و باكتري هاي مضري كه در اعماق دندان و لثه ها مخفي شده اند و حتي با مسواك از بين نمي روند را از دهان خارج مي نمايد. دستگاه واتر جت دندان خانگی علاوه بر پاك كردن فواصل بين دندان،مي تواند به كاهش التهاب و خونريزي لثه، جرم گيري بهتر ، تمييز كردن بريج ها و دندان هاي ايمپلنت و روكش شده كمك نمايد.با وجود اينكه ايمپلنت ها ازمواد ضد پوسيدگي توليد مي شونداما واتر جت دندان مي تواند با از بين بردن جرم هاي باقي مانده در اطراف ايمپلنت از عفونت و التهاب لثه و در نتيجه سست شدن ايمپلنت جلوگيري كند كه اين امر در دوام و ماندگاري ايمپلنت ها تاثير مشهودي دارد.پس مي توان نتيجه گرفت كه با خريد اين دستگاه در واقع چند دستگاه راه همزمان تهيه كرده ايد.


واتر جت دندان خانگی واتر پالس مدل V700P

داراي ابعاد متناسب براي استفاده خانگي است كه با داشتن سري هاي متعدد حتي امكان استفاده اعضا مختلف خانواده را فراهم نموده است.اين مدل داراي مخزني به حجم 1000ml است كه اين مقدار براي استفاده خانگي مطلوب است. اين دستگاه يك ماساژور عالي براي لثه هاي شما نيز مي باشد چرا كه در هر دقيقه 1200 پالس توليد ميكند( کاملا متناسب با مینای دندان) .اين مدل با امكان تنظيم فشار آب از 20 pls تا 120 pls براي پاك كردن پلاكت ها و جرم هاي اطراف دندان از بهترین دستگاه هاي واتر جت مي باشد كه افراد مي توانند هر روز و قبل از مسواك زدن استفاده نمايند و با توجه به دندان ها و لثه هايشان در 6 درجه مختلف تنظيم نمايند كه به راحتي اين درجه را ميتوان كم و زياد كرد.
و در نهايت به كمك اين واتر جت ، مراقبتي تمام و كمال از دندان هاي شما انجام مي شود و براي افرادي كه مي خواهند بدون پرداخت هزينه گزاف و صرف وقت در دندانپزشكي ، پلاك و جرم دنداني را كاهش دهند ، انتخابي بي نظير و به صرفه است.واتر جت مدل V700P از حساسيت هايي كه توسط برخي خميردندان ها ايجاد مي شود جلوگيري مي كند و گزينه بسيار مناسبي براي بانوان باردار مي باشد.

ویژگی های واتر جت دندان خانگی واتر پالس V700P

6 سری مختلف برای نیاز های مختلف
دارای 6 حالت سرعت قابل تنظیم
حجم مخزن آب: 1000 میلی لیتر
پولتاژ ورودی: AC100-240V,50/60Hz
محدوده فشار: 20-120PSI
وزن محصول: 1 کیلو گرم
توان: 12W

معرفی سری های واترفلوسر :


– سری پریودنتال:
سری پریودنتال میتواند به صورت مستقیم آب یا مایع شستشو را به قسمت زیر لثه هدایت کند.
– سری استاندارد:
این سری با فشار بالا و چرخش ۳۶۰ درجه، آب را به قسمت هایی که تمیز کردن آنها دشوار است مانند حفره های دندان، بین دندان ها و زیر لثه ها هدایت کرده و باقیمانده غذا و باکتری های مضر را از آن خارج میکند. این برای شما یک تجربه دلپذیر را فراهم میکند.
– سری پاک کننده زبان:
قبل از روشن کردن دستگاه، سری پاک کننده زبان را بر روی زبان خود در قسمت عقب قرار دهید. به آرامی سری را روی زبان خود به سمت جلو حرکت دهید.
– سری پلاک دندان:
پلاک دندان یک گروه از باکتری است که به سطح دندان شما میچسبد. سری پلاک دندان برای از بین بردن این پلاک ها بسیار موثر است. این سری برای پاکسازی قسمت هایی از دندان که دسترسی به آن سخت است و با مسواک و دیگر وسایل تمیز نمیشود مناسب است.
– سری ارتودنسی:
سری ارتودنسی با طراحی منحر به فرد باعث پاکسازی قسمت های غیر قابل دسترسی دندان مثل قسمت کنار ارتودنسی میشود.