بهترین لیزر خانگی
بهترین دستگاه لیزر خانگی
جولای 14, 2022
لیزر خانگی GP590
لیزر خانگی GP590 پیشرفته ترین دستگاه لیزر خانگی
جولای 26, 2022
بهترین لیزر خانگی
بهترین دستگاه لیزر خانگی
جولای 14, 2022
لیزر خانگی GP590
لیزر خانگی GP590 پیشرفته ترین دستگاه لیزر خانگی
جولای 26, 2022
لیزر خانگی سیلک پرو

لیزر خانگی سیلک پرو

لیزر خانگی یک تکنولوژی جدید می باشد که به شما این امکان را می دهد تا نیازهای خود را بدون صرف وقت و هزینه ی اضافی در خانه برطرف سازید . استفاده از تکنولوژی لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن یک راه کار بسیار موثراست که نتایج سریع و رضایت بخشی را به همراه دارد .

در گذشته شما برای انجام این فرآیند باید به مراکز تخصصی نظیر کلینیک های پوست و مو مراجعه می کردید تا بتوانید این عمل را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با صرف هزینه های زیاد انجام دهید . به لطف پیشرفت تکنولوژی شما امروزه می توانید با خرید دستگاه های لیزر خانگی اقدام به لیزر موهای زائد خود کنید . عملکرد این دستگاه ها بسیار پیشرفته بوده و همانند تجهیزات چند هزار دلاری کیلینیک ها می باشد با این تفاوت که در وقت و هزینه ای شما صرفه جویی می شود . عملکرد لیزر خانگی در ابتدا این سردرگمی را ایجاد می کرد که به میزان دستگاه های لیزر پیشرفته بازدهی نداشته باشد ولی امروز شاهد آن هستیم که دستگاه های لیزر خانگی به راحتی پاسخ گوی بسیاری از نیازها می باشند. 

جهت بازدیداز محصولات پرفروش هونام تجهیز کلیک کنید

عملکرد لیزر خانگی

به طور کلی عملکرد دستگاه لیزر به گونه ای می باشد که طیف مشخصی از نور را به پوست می تاباند و باعث از بین بردن موهای زائد می شود . امروزه دو تکنولوژی در دستگاه های لیزر خانگی مورد استفاده قرار گرفته است.


تکنولوژیIPL : نور تشدید شده پالسی است و در واقع این دستگاه ها لیزر واقعی نمی باشند و یک طیف گسترده ی نور می باشند که شدت بالایی دارند و با استفاده از عدسی های خاص میزان نوری که باید به پوست برسد را تنظیم می شود . امروزه به علت قیمت پایین تر تکنولوژِی ای پی ال نسبت به لیزرها در اکثر کلینیک ها و سالن های زیبایی شاهد همین نوع دستگاه ها هستیم.


تکنولوژی لیزر دایود: لیزر نوری تک رنگ و تک طول موج به شدت متمرکز شده می باشد که این امکان را فراهم می سازد که اشعه لیزر با کمترین آسیب به بافت های اطراف ریشه مو، بصورت کامل و اختصاصی ریشه مو را تحت تاثیر قرار دهد و فولیکول های آن را بصورت دائمی غیر فعال کند. بررسی‌ها و مطالعات بالینی منتشر شده حاکی از این بوده‌اند که لیزرها مؤثرتر و کارآمدتر از IPL هستند و برای درمان موهای زائد با IPL تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب بسیار بیشتر از تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای درمان موهای زائد با لیزر است