پیش از رفع موهای زائد با دستگاه لیزر خانگی
پیش از رفع موهای زائد با دستگاه لیزر خانگی
جولای 7, 2022
لیزر خانگی سیلک پرو
انواع لیزر خانگی
جولای 21, 2022
پیش از رفع موهای زائد با دستگاه لیزر خانگی
پیش از رفع موهای زائد با دستگاه لیزر خانگی
جولای 7, 2022
لیزر خانگی سیلک پرو
انواع لیزر خانگی
جولای 21, 2022
بهترین لیزر خانگی

بهترین لیزر خانگی

شاید شما یکی از افرادی هستید که در میان تمام روش های موجود برای حذف موهای زائد بدن، به سراغ روش لیزر درمانی رفته و قصد دارید که برای این منظور، از دستگاه های لیزر خانگی استفاده کنید. در این صورت شما بهترین تصمیم را گرفته اید اما لازم است به یک نکته مهم توجه داشته باشید. زمانی روش لیزر خانگی موهای زائد بدن، بهترین کارایی را خواهد داشت که شما بهترین دستگاه را برای این منظور انتخاب نمایید. در بازار امروز، برندهای مختلفی در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های لیزر خانگی فعالیت دارند و هر کدام، برتری های خاص خود را کسب کرده اند. شما در زمان خرید لیزر خانگی، باید به چند مورد توجه داشته باشید تا بهترین دستگاه لیزر خانگی، نصیب شما گردد. این موارد عبارتند از:

1-   تحقیق در مورد برندهای موجود

سعی کنید که با تحقیقات اینترنتی، مشورت با فرد متخصص و حتی استفاده از نظرات افرادی که در حال حاضر از دستگاه های لیزر خانگی استفاده می کنند، در مورد برندهای موجود تحقیق کرده و متوجه شوید کدام یک از آن ها، بهترین کارایی را ارائه می کند.

جهت بازدیداز محصولات پرفروش هونام تجهیز کلیک کنید

2-   تعیین هدف استفاده از دستگاه لیزر خانگی

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب بهترین دستگاه لیزر خانگی این است که شما هدف خود را از خرید این دستاه ها تعیین کنید. برای مثال برخی افراد فقط قصد دارند به صورت محدود و تنها برای قسمت خاصی از بدن خود، از لیزر خانگی استفاده نمایند ولی برخی دیگر ترجیح می دهند با توجه به هزینه ای که برای خرید یک دستگاه لیزر خانگی در نظر می گیرند، این امکان برای آن ها فراهم شود که با همان دستگاه، موهای قسمت های مختلف بدن را به بهترین شکل ممکن، حذف نمایند پس در این صورت باید به سراغ لیزرهای خانگی چند کاره بروید.

3-   توجه به نوع پوست و رنگ موهای زائد

ما بارها در مقالات مختص لیرز موهای زائد بدن، این مطلب را بیان کرده ایم که لیزر، بر روی پوست های روشن با موهای سیاه، بهترین نتیجه را ارئه خواهد داد و اکثر لیزرهای خانگی نیز براساس این دو فاکتور طراحی شده اند. البته اخیرا دستگاه های لیزر خانگی برای پوست های تیره نیز وارد بازار شده اند. لذا یکی دیگر از فاکتورهایی که در خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی موثر است، توجه به مرفولوژی بدن خودتان است. متاسفانه برخی افراد بدون توجه به این مسئله و تنها به خاطر تعاریف زیادی که از کارایی روش لیزر موهای زائد بدن شنیده اند، اقدام به خرید لیزر خانگی کرده و سپس متوجه بی فایده بودن دستگاه برای پوستشان می شوند.