عوارض استفاده از میکرونیدلینگ
عوارض استفاده از میکرونیدلینگ
مارس 18, 2017
عملکرد درماپن
عملکرد درماپن
مارس 31, 2017
عوارض استفاده از میکرونیدلینگ
عوارض استفاده از میکرونیدلینگ
مارس 18, 2017
عملکرد درماپن
عملکرد درماپن
مارس 31, 2017
نکات کلیدی قبل از لیزر موهای زائد

نکات کلیدی قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک طیف خاصی از نور می باشد که بسته به نوع بافتی که مورد هدف قرار می گیرد طول موج مختلف را شامل می شود . امروزه دستگاه های مختلفی وجود دارند که این طیف مختلف از نور را جذب کرده و آن را برای جذب رنگدانه در پوست ساطع می کند . به طور کلی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای آن دسته از افراد که پوست روشن و مویی ضخیم دارند بسیار مناسب می باشد و نتایج بسیار مطلوبی خواهد داشت .

معرفی نکات کلیدی قبل از لیزر موهای زائد

مطالعات مختلف در آمریکا نشان داد که بیش از 50 درصد زنان و چیزی در حدود 20 درصد دختران از تراشیدن موهای زائد برای از بین بردن آنها در ناحیه تناسلی استفاده می کنند .

در حالی که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای آن ها هنوز جا افتاده نیست . از آنجا که پوست این ناحیه بسیار حساس می باشد نقش بسیار مهمی در نوع رابطه جنسی نیز ایفا می کند به همین منظور ممکن است در معرض بیماری های پوستی و عفونت های مختلف قرار گیرد .

اقداماتی که این مشکلات را به حداقل برساند ضروری بوده و می توان گفت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی این امکان را فراهم ساخته است . حداقل 4 هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باید موهای قسمت مربوطه تراشیده شود . استفاده از روش های دیگر نظیر موم , واکس , اپیلاسیون و روش های مشابه مجاز نمی باشد زیرا برای آنکه انرژی لیزر بتواند منتقل شود باید بخشی از مو در زیر پوست باشد حتما 2 ساعت قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی منطقه مورد نظر را با تیغ اصلاح باید کرد .

همواره این روش در بسیاری از موارد جایگزین روش های قدیمی شده و با پیشرفت تکنولوژی هیچ گونه دردی نیز به همراه نخواهند داشت . همانگونه که اشاره شد چندی پیش افرادی که پوست کاملا روشن و مویی ضخیم داشتند می توانستند از لیزر موهای ناخواسته استفاده کنند ولی امروز شاهد آن هستیم که افراد تیره پوست هم به راحتی می توانند از فرآینذ لیزر استفاده نمایند .

در انتها باید حتما به این نکته توجه شود که اگر قصد انجام لیزر موهای زائد خود را دارید با یک متخصص مربوطه جلسات مشاوره داشته باشید تا اطلاعات کاملی نسبت به نوع پوست و موی خود به دست آورید و همان ابتدا متوجه این موضوع شوید که به چه میزان جلسات برای رسیدن به یک درصد مطلوب نیاز خواهید داشت . به صورت تقریبی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی که بهترین روش است و بدون هیچ عوارض و دردی می باشد به چیزی در حدود 4 هفته جلسه نیاز دارد تا بتوان کیفیتی در حدود 80 الی 85 درصد از آن کسب کرد .

حتما بخوانید :